Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (6.064)
Filtrer anmeldelser
6.064 resultater
Medlemsvurdering
4.232
1.180
369
158
125
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
4.232
1.180
369
158
125
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 6.064 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 3. juli 2017

Dato for ophold: juni 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FranciscoJSilva, Director General hos Hyatt Ziva Los Cabos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. juli 2017

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hyatt Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FranciscoJSilva, Director General hos Hyatt Ziva Los Cabos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. juli 2017

Dato for ophold: juni 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FranciscoJSilva, Director General hos Hyatt Ziva Los Cabos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. juli 2017 fra mobile enheder

Dato for ophold: juni 2017
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FranciscoJSilva, Director General hos Hyatt Ziva Los Cabos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. juli 2017 fra mobile enheder

Dato for ophold: juni 2017
Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FranciscoJSilva, Director General hos Hyatt Ziva Los Cabos, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser