“Kom forbi og fik 3 burgere”
Anmeldelse af Café Vivaldi

Café Vivaldi
Prisklasse: 9 US$ - 41 US$
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: I hjertet af Frederikssund finder du Café Vivaldi, caféen ligger lige til højre for hovedindgangen i Sillebroen Shopping Center, som er placeret for enden af gågaden . I caféen er der lagt vægt på lyse og hyggelige omgivelser, hvor du virkelig føler dig hjemme. Kig ind og nyd en god kop kaffe, læs dagens avis eller få stillet sulten, alt imens du nyder udsigten til de mange shoppende i Frederikssund. Når vejret tillader det, er det muligt at sidde ude. Vi har 120 solrige pladser lige foran caféen. En café med god smag… Vi tilbyder blandt andet: god kaffe, dejlig brunch, lækre sandwiches og go’e bøffer. Mad og drikke på Café Vivaldi er altid fremstillet af de bedste råvarer og for os er det vigtigt at kvaliteten går hånd i hånd med en go’ oplevelse. Sammensætningen af menukortet gør at de fleste kan finde lige det de har lyst til.
Anmeldt 3. maj 2022 fra mobile enheder

Kom forbi og fik 3 burgere samt carlsberg brown ale, de havde ikke flere grimbergere.
Vi bestilte burgerne medium stegt. Desværre var de totalt gennemstegt, så vi fik dem byttet. Næste servering var perfekt med burgerne.
Ellers var alt ok.

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, Prebenmadglad
cafevivaldi_dk, Owner hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2022

Hej Preben Tak for din anmeldelse. Det betyder meget for os, at du har haft en go' oplevelse hos os Jeg beklager fejlen med din burger, men jeg er glad for at min kollegaer fik serveret en ny som har været perfekt :-) Jeg vil gå videre med din henvendelse til de ansvarlige indenfor området. Rigtig god dag og på gensyn Venlig hilsen Melisa - Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 3. maj 2022 fra mobile enheder

Sød hyggelig cafe midt i Frederikssund, søde tjener og god akustik.

Min burger var vist mere veldone end medium, men jeg var sulten så den røg lige ned i kloakken.

God smag, lidt tør.

Ellers hyggeligt, dog kun deres kaffe kage tilbud godt være et tilbud man kunne få hvis man havde spist om aften..
Det er en win win for alle.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, dittemariaj

Hej Ditte,
Tak for din anmeldelse :-) Dejligt du har været tilfreds med dit besøg hos os. Jeg beklager din burger har været well done, jeg vil gå videre med din henvendelse til de ansvarlige indenfor området, så vi ikke oplever lignende situationer i fremtiden :-) Ift. vores kaffe og kage tilbud vil jeg også bringe det videre :-) Rigtig go' dag. // Melisa Kundeservice

Anmeldt 30. april 2022

Næsten alt på menuen havde hvede og gluten i. Kylling var paneret, pommes frites virkede også som om de havde hvede i og smagte dårligt. Wok retten igen fyldt med nudler med hvede og slasket grøntsager. Maden virker usund og ikke lavet af professionelle. I øvrigt var der på 1 sal ved vinduet en konstant vibration i gulvet fra køkkenet, så vi måtte flytte bord. Vi spiser aldrig der igen.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Pernille I
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2022

Hej Pernille :-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse hos os, derfor håber jeg at du have lyst at uddybe den, du er velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Melisa – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Anmeldt 26. marts 2022

Det tog 30 min for en brunch tallerken. Da jeg så kontakter personalet om den er på vej, og nu er der gået ret længe bliver jeg mødt af en næsvis tjenerinde der vende øjne og ikke gør yderligere ud af det. Ingen smør til brøddet.

Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse. Der er nok også en grund til, at jeg ikke har besøgt vivaldi i lang tid.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, 727camillav
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2022

Hej Camilla :-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse hos os, derfor håber jeg at du have lyst at uddybe den, du er velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Melisa – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Anmeldt 8. oktober 2021

Cafeen har en virkelig dygtig kok, der kan ødelægge et stykke oksemørbrad.
Skulle have en sen frokost i Frederikssund og valgte Cafe Vivaldi.
Fik anvist et bord hvor der lå et par spisekort, efter noget ventetid opdagede vi, at man skulle bestille ved baren samt betale ved bestillingen.
Efter at have bestilt og betalt, kom drikkevarerne med det samme, maden kom umiddelbart derefter.
Vi smagte på bøffen, men måtte laden dem står, da de var uspiselige.
Da vi havde betalt for maden var der to muligheder: Enten at spise et stykke sålelæder eller lade det stå og finde en andet sted for at spise vores frokost, vi valgte det sidste.

Dato for besøg: oktober 2021
1  Tak, Jørgen B
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2021

Hej :-) Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke har været tilfreds med dit besøg. Sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse hos os, derfor håber jeg at du have lyst at uddybe den, du er velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Melisa – Vivaldi Kundeservice - kundeservice@cafevivaldi.dk

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi, kiggede også på

Frederikssund, Frederikssund Kommune
Frederikssund, Frederikssund Kommune

Frederikssund Kommune, Region Hovedstaden
Jægerspris, Frederikssund Kommune

Har du været i Café Vivaldi? Fortæl om dine oplevelser!