“Virkelig dejlig mad”

nr. 85 af 504 Restauranter i Tulum
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 22. januar 2018 fra mobile enheder

Bestil bord en måned i forvejen!!! (Husk det nu)

Denne åbne restaurant serverer fisk, skaldyr og bøf. Det er virkelig lækkert tilberedt og de fortjener virkelig at være eftertragtede. Priserne er i den høje ende for Mexico (tjek mit billede med menutavlen). Men, du får seriøst en lækker smagsoplevelse og betjeningen er rigtig god.

Vi fik en lækker kold hummersalat, grillede reger på pure af søde frugter, ribeye (store nok til at de kan deles imellem 2 pax) som var stegt til perfektion, sprøde på overfladen og hhv medium og rød (perfekt). Til sidst fik vi røget chokoladeskum med chili (slurp).

Vinen var mexicansk og boblerne spanske (begge i den dyre ende).

Restauranten ligger 9km fra centrum og vi betalte 150 pesos for en taxa derud og 200 pesos hjem.

Vi kommer klart igen, hvis vi rammer Tulum engang i fremtiden.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, mogensydemann

Anmeldt 10. marts 2017 fra mobile enheder

En helt fantastisk restaurant med mad så englene synger. Det Vi startede med en delt starter med noget røget fisk og grillet fladbrød, så og fik derefter hver vores fisk, der som var en kæmpe kæmpe smagsoplevelse. Deres vinkort er smalt men med gode vine til billige penge. Desserten var er kapital for sig. Røget chokolademus med Chili og noget kompot og drys... Himmelsk. Kan godt forstå at Nomas chef René anbefaler dette sted.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Michael H
Anmeldt 31. juli 2016 fra mobile enheder

Det bedste stykke svinekød jeg har fået i lang lang tid. Gode service og hyggelige omgivelser. Det eneste der trækker ned er at det ikke er helt ned til vandet, hvorfor det et meget varmt og der er mange insekter. Der går dog med jævne mellemrum en medarbejder rundt og spreder røg blandt gæsterne for at komme de satans insekter til livs. Alt i alt en god oplevelse der kan anbefales

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Daniel Lindbjer... C
Anmeldt 23. februar 2016

Maden var fin og veltillavet. Hyggelige omgivelser! Synes dog ikke helt det levede op til den lange kø, der er for at få et bord. Man skal gerne stå i kø fra kl 14 for at få et bord. ARCA og Kitchen Table kan helt klart måle sig med Hartwood uden kø og lang ventetid for bord. Dog er deres egen kogebog værd at tage med hjem!

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Emilie S
Anmeldt 25. februar 2014

Stemningsfyldt, fokuseret og den bedste hummer, som vi nogensinde har fået! Kom i god tid, der er lang kø, når restauranten åbner!

Dato for besøg: februar 2014
Tak, Trelde

Rejsende, der kiggede på Hartwood, kiggede også på

Tulum, Riviera Maya

Har du været i Hartwood? Fortæl om dine oplevelser!