“Rigtig lækkert - men lidt dyrt”
Anmeldelse af La Famiglia

La Famiglia
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 13. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik et meget meget lækkert måltid her. Lækker og frisk pasta. Men vi synes, det er lidt dyrt i forhold til resten af byen og størrelsen på portionerne. Okay personale

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, 477stinee

Anmeldt 11. december 2016 fra mobile enheder

Vi tog derhen, men alt var optaget, så vi bestilte bord til dagen efter. Vi blev godt modtaget. Vi bestilte alle pastaretter, og det var rigtig godt. Der manglede dog noget brød til

Dato for besøg: december 2016
1  Tak, resc
Anmeldt 1. oktober 2015 fra mobile enheder

Fantastisk sted. God mad, god service, fornuftige priser. Vi besøgte restauranten op til flere gange - alt var i top. Vi smagte deres hummer med fettucine - virkelig lækkert og en god oplevelse.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Sanne P
Anmeldt 21. maj 2015 fra mobile enheder

Vi har været flere italienske steder i Playa, men La Famiglia er uden tvivl den bedste! Faktisk endda det bedste måltid vi har fået i Playa indtil videre. Vi bestilte pizza og ravioli, og begge var mere end lækkert. Kan 100% anbefales. Og sikke billigt det er for så gode råvarer! Vi vil tilbage!

Tak, sannemoerk
Anmeldt 17. maj 2015 fra mobile enheder

Vi fik pizza og ravioli herfra og var virkelig tilfredse! Det er ægte italiensk mad og sand smagsforkælelse, og tjenerne er super opmærksomme og servicemindede. Og forresten er deres pizzaer kæmpestore, så en enkelt pizza til deling ville have været nok for min veninde og mig :-)

Tak, Linea S

Rejsende, der kiggede på La Famiglia, kiggede også på

Playa del Carmen, Riviera Maya

Har du været i La Famiglia? Fortæl om dine oplevelser!