Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
171 $
113 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Suites Bahia(Cozumel)(Meget for pengene!)
58 $
53 $
Hotels.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
Hotel B Cozumel(Cozumel)(Meget for pengene!)
151 $
137 $
Expedia.com
Vis tilbud
  • Gratis parkering
  • Morgenmad inkluderet
177 $
96 $
Bookit.com
Vis tilbud
  • Gratis parkering
  • Pool
Flamingo Hotel(Cozumel)(Meget for pengene!)
63 $
61 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
165 $
139 $
Priceline
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Morgenmad inkluderet
211 $
139 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Morgenmad inkluderet
373 $
312 $
Priceline
Vis tilbud
  • Gratis parkering
  • Morgenmad inkluderet
539 $
346 $
Priceline
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (5.261)
Filtrer anmeldelser
5.261 resultater
Medlemsvurdering
1.546
1.786
975
540
414
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.546
1.786
975
540
414
Filtre
Opdaterer listen...
5-10 af 5.261 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Monica P, Guest Experience Manager hos Allegro Cozumel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Monica P, Guest Experience Manager hos Allegro Cozumel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 30. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Monica P, Guest Experience Manager hos Allegro Cozumel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 30. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Monica P, Guest Experience Manager hos Allegro Cozumel, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 30. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Monica P, Guest Experience Manager hos Allegro Cozumel, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser