“Fantastisk mad til fornuftige penge.”
Anmeldelse af May&Zin. Restaurant

May&Zin. Restaurant
nr. 18 af 340 Restauranter i Ao Nang
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Et af de bedste steder vi har spist som familie i Ao Nang, Krabi. Ligger i en hyggelig lille food court. Bedst ved frokosttid for at undgå ventetid. Sødt personale.
Vores yndlingsret: Red curry chicken.

Tak, Cécile V

Anmeldt 6. september 2017 fra mobile enheder

Meget lækker mad , serveret i hyggelige omgivelser , god stemning, levende musik og alt var i top. Køb drikkevare i nærmeste family markt

Tak, lisebom
Anmeldt 11. maj 2017 fra mobile enheder

Vi spiste frokost her et par gange og maden var virkelig lækker og personalet meget søde.. kan klart anbefales.

Tak, Hajar C
Anmeldt 18. april 2017 fra mobile enheder

Vi spiste her 7 gange på vores ferie. Maden kan også fås som take away ned til stranden hvor der ofte er en flot solnedgang. Vi var især vilde med massaman curry, rejer i sur sød sovs og crab i yellow curry. Ikke så store portioner, men vi synes det var passende.
Ejeren er meget venlig og opmærksom.
Selv ved travlhed er der kun kort ventetid på maden.
Der ligger andre små spisesteder så man kan sammensætte sin meny som det passer bedst og sætte sig hvor der er plads. Uhøjtideligt og meget velsmagende mad.

Tak, Randi A
Anmeldt 13. marts 2017

Meget hyggeligt og autentisk sted der ligger lidt gemt væk fra vejen ved stranden. Lækker og stærk mad og søde mennesker. Virkeligt billigt. De serverer dog ingen drikkevarer men det kan købes i boden ved siden af.

Tak, Thomas M

Rejsende, der kiggede på May&Zin. Restaurant, kiggede også på

Har du været i May&Zin. Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!