Anmeldt d. 11. juni 2016

Et pænt og hyggeligt sted med meget venlig betjening. Stedet bærer præg af slidtage. Morgenmaden er fin. Paradise Resort ligge ca. midt i byen og i gå afstand til stranden. Rengøringen er der ikke noget at udsætte på. Så, generelt et sted jeg gerne ville vende tilbage til :-)

Dato for ophold: januar 2016
Tak, Peter_G_DK
Anmeldt d. 29. februar 2016 fra mobile enheder

Personalet er hjælpsomme ud over det sædvandlige, og samtidigt vågne overfor eksempelvis en fødselsdag, der forekom under opholdet. Forholdsvist billigt, i forhold til beliggenhed, dog et stykke til stranden. Stedet har dog problemer med myrer, dvs. de kommer ved skumringstid, i nogen gange større antal: 10-20 myrer på badeværelset. Acceptere man dette, så har man et godt resort at gøre godt med.

Dato for ophold: februar 2016
Tak, 824odt
Anmeldt d. 23. januar 2016 fra mobile enheder

Vi havde 7 overnatninger.
Stedet er pænt og ordentligt et roligt sted, som sådan, men bagved resort er der udstykket til ny byggeri, dette er netop påbegyndt og vil i bedste fald være afslutte 2017/18.
Resortet ligger ca 10 min fra stranden, man kan gratis blive kørt der ned.
Morgenmad bliver serveret i en kantine, ikke noget der indbyder til længerer tid over kaffen.
Maden i restaurant er rigtig lækker, priserne er meget fornuftig,
Vi fik en af afterne serveret ved vores lejlighed super lækkert.
Der mangler lige et sted i skygge til privat hygge.
Rigtig dejligt og hjælpsomt personale.

Dato for ophold: januar 2016
Tak, R G
Anmeldt d. 10. februar 2014

Vi boede på dette dejlige resort i to uger i januar 2014. Resortet er forholdsvist lille, hvorfor det fungerer som en perfekt oase, når man har brug for et pusterum fra ellers meget livlige Ao Nang. Pool-/barområdet er helt fantastisk med udsigt ud over klipperne der omgiver Ao Nang. Derudover er stranden bare en lille 5 minutters gåtur væk. Hotelpersonalet er fantastisk venlige og smilende, og vi følte os rigtig godt tilpas. Meget anbefalingsværdigt!

Dato for ophold: januar 2014
Tak, PeterOEM
Anmeldt d. 9. februar 2014

Vi boede 8 nætter på dette dejlige sted. Det ligger i skønne omgivelser , tæt på alt og dog tilbagetrukket fra byens mere hektiske liv, så her er ingen støj.
Vi spiste flere gange i restauranten. De laver fantastisk lækker og pænt anrettet mad til rimelige priser. Personalet er altid venligt og imødekommende. Her er rent og pænt. Det eneste vi manglede lidt var et par stole på terrassen, bænken der er der er lidt ukomfortabel at sidde på.
Vi kan klart anbefale stedet.

Dato for ophold: januar 2014
Tak, 214Anette