“Fantastike hvidløgs muslinger”

Dean and Mom's Restaurant
nr. 46 af 401 Restauranter i Ao Nang
Anmeldt 26. januar 2020

Vi spiste et par gange hos Dean, og det er et helt fantastisk sted. Flinkt personale, frisk mad og så velsmagende. Særligt deres hvidløgs muslinger mums. Deres sweet chilli med svin og deres hjemmelavede forårsruller for at nævne nogle få. Jeg vil anbefale stedet til alle der sætter pris på god Thai mad, til utroligt billige penge.

Tak, MogensFriis

Anmeldt 8. februar 2019 fra mobile enheder

Virkelig god og billig mad! Venligt personale. Det er muligt at få en højstol til børn, men til en lille baby på 8 mdr er stolen ikke god.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, signem2017
Anmeldt 23. januar 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var inde og spise for ialt 56 kroner, og vi var propmætte. Jeg var dog ikke så vild med deres phad thai, men det kan godt være jeg bare ikke er vild med den ret, da det var første gang jeg prøvede det. Deres stegte ris med kylling smagte rigtig godt.

Tak, sille1204
Anmeldt 17. januar 2019

Vi har spist os gennem de fleste topratede restauranter i Au Nang og blev overraskede over at restauranten ikke lå højere på listen. Skøn mad. Rigtig mange klassikere samt nytænkende retter på kortet. Super rent. Super sød betjening. Priser under gennemsnittet. Alt i alt absolut et besøg værd.

Tak, Jette W
Anmeldt 16. januar 2019

Det mest spændende vi endnu har prøvet, meget lækker mad, fin betjening. Indretningen er forfriskende international med genbrug og råt design. Super rent.

Tak, Haltemosemand

Rejsende, der kiggede på Dean and Mom's Restaurant, kiggede også på

Har du været i Dean and Mom's Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!