“Kulinarisk oplevelse”

Køkkener: Asiatisk, Thai
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 16. januar 2018 fra mobile enheder

Veltilberedt lækkert mad. Husk at bestille bord. Restaurant ligger lidt gemt fra alfa vejen. Men bestemt vær at finde.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, irfranke25

Anmeldt 13. januar 2018 fra mobile enheder

Go go go go super dejlig mad. Lidt svær at finde men giv ikke op. Brug evt. Google Maps til at finde frem. Når man finder det vil der være lidt ventetid men det er det hele værd. Skøn mad og dejlige drinks.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Dorthe D
Anmeldt 4. marts 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad, dejlig stemning og små priser. Der skal reserveres bord flere dage i forvejen og det fortæller om hygge og kvalitet. Allerbedste anbefalinger fra mig.

Tak, Bjarne L
Anmeldt 1. marts 2017

Er netop kommet hjem fra en herlig ferie i Ao Nang, og i den forbindelse besøgte vi Ton-Ma-Yum tre gange. Det er et lille sted beliggende i et dejligt roligt område væk fra hovedvejen. Der serveres fortrinlig mad til meget billige penge. Kan kun anbefale stedet

Tak, Lohsien
Anmeldt 26. februar 2017 fra mobile enheder

Spiste her 2 voksne og et barn på 8 år. Havde ringet og bestilt bord samme dag, ellers kan man ikke få plads. Personalet er virkelig søde og hjælpsomme og taler godt engelsk. Der er hyggeligt på den lille restaurant. Maden er noget af det bedste thai mad vi har fået og så er priserne billige.
Vi fik 3 hovedretter, øl, vand og sodavand samt 2 desserter for 700 THB.
Kan varmt anbefale stedet.

Tak, Karina A

Rejsende, der kiggede på Ton Ma Yom Thai Food Restaurant, kiggede også på

Ao Nang, Krabi Town

Har du været i Ton Ma Yom Thai Food Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!