“Bedste burger jeg har smagt i årevis”

TJs Restaurant & Sports Bar
nr. 52 af 341 Restauranter i Ao Nang
Køkkener: Amerikansk, Grill
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 3. februar 2018

Vi spiste her 2 gange, og fortrød vi ikke tog derned flere gange

Hvis i tager på denne restaurant, SKAL i bestille de 4 små burgere, disse er HELT fantastiske!!!

Jeg fik dem begge gange vi var der - min kæreste fik 3 forskelige sliders den ene gang og Kylling/avokado sandwich den anden gang - dette smagte også helt formidabelt

Derudover viser de diverse sportsprogrammer på de mange fjernsyn på resturanten (hvis man ikke ønsker at se sport mens man spiser, man kan også sidde udenfor og yde det gode vejr)

Vi anbefaler stærkt man tager forbi TJ's vi man er i Ao nang!

Tak, Jesper V

Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Har spist her to gange.
Jeg er ikke til alle deres TV skærme med sport og i virkeligheden syntes jeg ikke restauranten indenfor er særlig hyggelig. (Udenfor er den fin og hyggelig - så DR satte jeg mig anden gang, selvom der så ikke er A/C).
Servicen er okay - almindelig thai style.
Maden er derimod super. Noget af det bedste western stile jeg har kunnet finde på disse kanter - ja i det meste af det Thailand jeg igennem mange år har rejst i.
En 'falang' kom ud og spurgte mig hvordan jeg ville have min steak, så jeg gætter på at det er svaret på den autentiske westlige madoplevelse man får his TJ's.
Priserne er også rimelig fornuftige.

Tak, Anchalee L
Anmeldt 29. februar 2016

Sliders var fantastiske, og et stort udbud af gode salater, der alle smagte godt.
Masser af kød, noget for enhver smag.
Deres 3 liters øl alene er besøget værd.

Tak, Michael C
Anmeldt 31. januar 2016

Hyggelig sportscafe, med dansk ejer. Ligger midt på vejen til stranden. Rent og pænt. Muligt at reserverer bord til evt en fodboldkamp. Der er buffet med et stort udvalg af mad, USA.

Tak, Kalundborg31
Anmeldt 28. februar 2015 fra mobile enheder

God sportsbar med mulighed for at sidde udenfor.
Lækre burgere i forskellige variationer.
Personalet er venligt og servicen er god. Kan klart anbefales som et godt alternativ til thai mad.

Tak, Aaskov666

Rejsende, der kiggede på TJs Restaurant & Sports Bar, kiggede også på

Har du været i TJs Restaurant & Sports Bar? Fortæl om dine oplevelser!