Åben i dag: 11.00 - 21.00
Dykning og snorkling med The Dive I Ao Nang, Thailand

Super fantastisk god dykkerbutik som arrangerer dykkerture fra Krabi området og har butik i Ao... læs mere

Anmeldt d. 26. januar 2020
kristian247365
Aalborg, Danmark
Køb

Super flot forretning og god betjening. Prof udstyr og kan godt anbefales. Vi købte udstyr og til... læs mere

Anmeldt d. 2. januar 2020

fra 42,00 $
fra 36,00 $
fra 36,80 $
Anmeldt d. 9. april 2016 fra mobile enheder

Vi havde begge Open Water men ønskede at kunne dykke på 30 m.
Bjørn lavede en "costum made" tur efter vores ønske og kom ud med Claire - bedre dykkerinstruktør findes ikke. Hun var helt fantastisk.
Sød, smilende, tålmodig og gik meget op i sikkerhed og tage dykkene i et roligt tempo. Hendes passion for dykning var skøn og hun var mere end glad for at vise og fortælle efter dykket.
Skøn dag i vandet med The Dive.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, 189nickam
Anmeldt d. 15. februar 2016

Vi har taget PADI Open Water dykkerkursus hos The Dive. Vi har aldrig dykket før, og vi var noget usikre på, om vi kunne klare det i en alder af 51 og 57 år. Vi blev på allerbedste vis guidet af ejeren Bjørn. Vi følte os på intet tidspunkt presset eller uden for eget valg. Bjørn er en rar fyr, og når det kommer til forretning er han fuldstændig reel. Der ligger intet under! Bjørns udstyr er totalt velholdt og trimmet. Vi blev undervist af en fyr fra the Netherlands - Remy Dielemans. Han var uovertruffen som underviser. Han bød os hele tiden passende udfordringer og viste os hele tiden vejen til næste læringszone på nænsomste vis. På dykkerbåden og under vandet følte vi os fuldstændig trygge sammen med ham. At Bjørn har sådan en instruktør i viser noget om firmaets standard og kvalitet. Vi medgiver vore bedste og varmeste anbefalinger til Bjørn, til The Dive Ao Nang og til Remy.
Joan og Peter Dammeyer

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, PeterDammeyer
aonangcookie, Owner hos The Dive Ao Nang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. marts 2016

Hej Joan & Peter.

Mange tak for dette flotte review, vi er glade for at i havde et godt kursus. Der var lidt usikkerhed fra starten med det hele, men i klarede det så flot.
Vi glæder os til at se jer igen, næste gang i er på disse kanter.

Varme tanker fra alle her hos The Dive.

Anmeldt d. 7. oktober 2014

The Dive kan varmt anbefales! Efter tre år uden dyk var jeg noget spændt, men manageren Bjørn gjorde dagen perfekt med en masse smukke oplevelser.
Dagen stod på god dansk humor, instruktion og to fantastiske dyk som foregik ved Phi Phi øerne. Under dykkene oplevede jeg det fantastiske univers i havet, lige fra små hajer, blowfish, koraller til en masse farvestrålende fisk.

Dato for oplevelse: oktober 2014
Tak, Kamilla O
aonangcookie, Owner hos The Dive Ao Nang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2014

Hej "Otte" Kamilla

Tak for de fine ord og en fantastisk dag, jeg nød dagen rigtigt meget, skønt med dansk selvskab. Jeg håber at ser dig/jer igen en dag. Alle er meget velkomne.

De bedste hilsner.
Bjørn ;)

Anmeldt d. 4. oktober 2014 fra mobile enheder

Rigtig godt sted!! For mit vedkommende var det første gang, at jeg skulle dykke og fik en instruktør kun til mig, han var så god og tålmodig! Manageren Bjørn var så behjælpelig, og rigtig venlig!

Tak, Camilla O
aonangcookie, Owner hos The Dive Ao Nang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2014

Hej Camilla.

Tak for de flotte ord, jeg vil lade rosen gå videre til Shane. Vi håber at se dig/jer igen til mere dyk.

Mange tak.
Bjørn

Anmeldt d. 18. februar 2014

Bjørn organiserede de to hidtil bedste dyk jeg til dato har deltaget i. Med ro overblik og kompetence dykkede vi ned og så koraller søheste stingrays og et væld af farvestrålende fisk. The Dive kan virkeligt anbefales.

Dato for oplevelse: februar 2014
Tak, Sejleren
aonangcookie, Owner hos The Dive Ao Nang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. maj 2014

Hej Mogens.

Ja det var en rigtig god dag ude på bølgen blå, 2 gode dyk med en masse fantastiske øjeblikke. Kom endelig igen, så tager vi en tur mere.

Bjørn