“Fisk fisk fisk.... på toppen”
Anmeldelse af The Hilltop

The Hilltop
nr. 60 af 356 Restauranter i Ao Nang
Køkkener: Fisk og skaldyr, Thai, International, Vinstue
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 28. maj 2018

Et besøg værd, især hvis man er glad for fisk :-)
Det er ikke billigt, men en skøn oplevelse og man bliver kørt op nedefra gaden. (det er en hård stigning til fods. Så man kommer med garanti til at svede hvis man vil gå!)

Dato for besøg: april 2018
Tak, mpI434HL

Anmeldt 3. februar 2018

Min Kæreste og Jeg havde 2 helt forskellige opfattelser af denne restaurant

Jeg fik andebryst hvilket var heltfantastisk, mør, sindsyg god smag, og dejlig lækkert

min kæreste fik Ris med kylling, som var kedeligt, smagsløst og en alt for stor position

da min kæreste ikke spiste særlig meget af sin mad, rystede tjeneren på hoved af hende og vendte øjene - total uacceptabelt

resturanten tilbyder kørsel til og fra ens hotel gratis, og udsigten fra resturanten var helt udsøgt!!

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Jesper V
Anmeldt 21. januar 2018

Man kan på sit hotel bestille afhentning til restaurant Hilltop, som ligger meget højt på en bakke 5 min. kørsel fra vores resort "Krabi Village Resort & Spa", Det ligger for højt og stejlt for en TUC - TUC.
Vi spiste middag på Hilltop. Personalet er meget imødekommende og glade. Meget spændende sted, som skal opleves. Rimelige priser.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Spicy_12
Anmeldt 6. april 2017 fra mobile enheder

Super smukt og hyggeligt sted. Du kan bestille plads på restauranten og blive afhentet på dit hotel, retur når du er færdig. Du vil ærgre dig hvis du ikke besøger denne restaurant, det god og veltilberedt mad og udsigten, den er fabelagtigt og der hele værd.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, thomashU4284QE
Anmeldt 8. marts 2017

Dette sted skal opleves, der er en fantastisk udsigt der.
Maden var ikke det store, vi har spist bedre på andre resturanter i Ao Nang.

Dato for besøg: marts 2017
1  Tak, Henrik Danner N

Rejsende, der kiggede på The Hilltop, kiggede også på

Har du været i The Hilltop? Fortæl om dine oplevelser!