Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
130 $
104 $
HolidayInn.com
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 115 $ pr. overnatning.

Krabi Resort(Ao Nang)(Meget for pengene!)
64 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 73 $ pr. overnatning.

50 $
  • Morgenmad inkluderet
62 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 69 $ pr. overnatning.

Phra Nang Inn(Ao Nang)(Meget for pengene!)
54 $
  • Gratis parkering
Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Meget for pengene!)
87 $
  • Gratis parkering
Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Meget for pengene!)
52 $
Sawadee.com
  • Pool
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 58 $ pr. overnatning.

167 $
136 $
Agoda.com
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 171 $ pr. overnatning.

Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Meget for pengene!)
64 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 72 $ pr. overnatning.

Aonang Villa Resort(Ao Nang)(Meget for pengene!)
Hotels.com
Anmeldt for 14. december 2016 fra mobile enheder

Et meget lækkert hotel.
Hele tiden rent og pænt.
Alle jeg har m√łdt, som arbejder p√• hotellet er meget venlige og im√łdekommende.
Poolbaren serverer lækre cocktails og i spa afdelingen får man god massage.
Morgen buffeten er helt i top og i den tilh√łrende restaurant serveres der l√¶kker mad.
Kan kun anbefales.
Jeg tjekkede selv trip advisor f√łr jeg bookede og er bestemt kun blevet positivt overrasket

Overnattede: december 2016, rejste alene
Tak, Riis76
Anmeldt for 9. marts 2016

super godt hotel ! med alle facilliteter .t√¶t p√• strand og alle indk√łb, super morgenmad
med alt hvad der h√łrer sig til.
Ydermere er der et pool område med helt uovertruffen service hvor man kan få alt i drinks og små lune retter ....Chefen her er Mr. Look Mee

MVH Benny & Lisbeth / Taulov Denmark

• Overnattede: marts 2016, rejste med familie
1  Tak, bennylaustsen
Anmeldt for 12. maj 2014

Hotellet ligger centralt i Ao Nang. Værelserne er gode og lever op til den standard hotellet har i stjerner. Personalet er hjælpsomme og serviceminded. Morgenmaden er fin og varierende med mulighed for continental og lokal mad.

• Overnattede: februar 2014, rejste som par
    • V√¶rdi
    • S√łvnkvalitet
4  Tak, Flemsefrederiksberg
Anmeldt for 10. februar 2014

Vi boede her i 14 dage.
Det er virkeligt et dejligt hotel, som ligger lige midt i byen, men tilbagetrukket fra vejen, der var ingen st√łj fra byen p√• vores v√¶relse. Vi havde en smuk udsigt til pool og gr√łnt omr√•de.

• Overnattede: februar 2014, rejste med venner
    • V√¶rdi
    • S√łvnkvalitet
4  Tak, bente-kalvehave
Anmeldt for 29. oktober 2013

Havde læst anmeldelser på TA og blev bestemt positivt overrasket over hvor lækkert hotellet var. Boede på værelserne 3306-3307-3308. Alle værelser forskellige men super dejlige alle 3. Hotellet ligger centralt i Aonang med alt det vi sætter pris på indenfor gåafstand. Venligt personale som var yderst hjælpsomme. Helt klart det bedste hotel vi har boet på i Aonang og omegn.

Overnattede: oktober 2013, rejste med venner
3  Tak, KIMHOLM