“Virkelig lækker mad og rigtig”
Anmeldelse af KoDam Kitchen

KoDam Kitchen
nr. 2 af 401 Restauranter i Ao Nang
Køkkener: Thai
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad og rigtig gode priser. Personalet er super søde og servicemindede. Det kan være nødvendigt at booke bord i forvejen, da det er virkelig godt besøgt.

Tak, bborge

Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte denne restaurant efter anbefalinger her på TripAdvisor. Man skal lede lidt for at finde den inderst af en lille side vej, men hvilket sted. Først aften vi bord ud til vejen, hvilket klart var at fortrække og andet aften i den store gård.
Begge dage fik vi super service og virkelig lækker mad.
Husk at bestille bord da der begge dage var lange køer med nummersystem.

Tak, nikolajb530
Anmeldt 22. januar 2020 fra mobile enheder

Lækkert at komme til et sted hvor det hele syder og summer. Der er travlt, men det går virkelig hurtigt med mad og service. Kvaliteten helt i top, kan varmt anbefales.

Tak, jesperp769
Anmeldt 18. januar 2020

Min kæreste og jeg besøgte restauranten to gange i den uge vi havde i Ao Nang til aftensmad. Selvom vi ikke havde booket et bord, fik vi et begge gange uden for taget. Første gang begyndte det at stå ned i stænger som det nu kan regne i Thailand alligevel tog de det med et smil og vi blev fuldt ind under halvtaget. Deres grillede fisk smagte himmelsk og da suppen var lidt for stærk tilbød de at gøre den lidt mildere så det kunne spises. To fantastiske oplevelser! De er også meget obs på om man mangler noget ! Kan varmt anbefales.

Tak, miah362
Anmeldt 14. januar 2020 fra mobile enheder

Smil. Det startede med at styrt regne da vi gik fra vores hotel og vi tænkte godt vi ikke skulle gå så langt, ja men men men mange andre havde fundet dette super sted der ligger godt gemt og vi måtte stå i kø, men hvad gør mange smil og arbejdsomt personale hvor alle var kaldt ind og dobbelt antal borde, men service til den enkelte. Vi var en person og ikke en blandt mange og ligegyldig.
Tænk et overskud. Sådan, godt gået.
Så tænkte vi, skal nok vente på maden lidt længere med så mange gæster, ved det ikke for første gang og vi fik sammen med andre meget hurtigt lækker velsmagende mad og tænk overskud til at smile og ja hvis du ikke fortæller det til nogen kan vi nok lige lave en ret til dig almene der var min x personer. Så er man rørt dybt in i sit hjerte, her hvor de er mest presset så have det overskud til at gøre noget ekstra.
Fantastisk
Og smagte det - ja fantastisk lækkert velsmagende og i passende størrelse.
Regning kom hurtigt og først tænkte jeg ok, men for lille der manglede en øl, den skulle så være på huset, men insisterede den skulke jeg betale, selvfølgelig og så igen have overskud til at joke, kommer vi igen, JA selvfølgelig vil komme i morgen aften og glæder os.

Tak, 960nielsg

Rejsende, der kiggede på KoDam Kitchen, kiggede også på

Har du været i KoDam Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!