“Billig mad”

Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 3. marts 2018

Vi er kommet hos gennem 10 år og altid hurtig og billig mad og hurtig betjening
Og så kommer han selv rund og snakker

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Joergen P

Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

Stedet ligger lige ud til hovedvejen og ikke det mest hyggelige hotel, men både servicen og maden var fin.
Jeg bad og thai spicy og det har endnu været det stærkeste mad jeg nogensinde har fået i Thailand. Ofte får man maden tilpasset os europæere, men maden passede mig fint.
Priser er helt ok.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, godmadnu
Anmeldt 22. januar 2018 fra mobile enheder

Spiste her en enkelt gang på mit besøg i Ao Nang.
God og hurtig service fra de ansatte. Maden kom hurtigt og smagte lækkert. Kan specielt anbefale karryretten med græskar!

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Schmidt_6906
Anmeldt 10. januar 2018 fra mobile enheder

Vi gik en tur, for at finde et sted at spise frokost. En englænder henvendte sig og roste steder til skyerne. Og nej hvor var det godt. Smagen var fantastisk. Eneste minus må være deres oksekød, men det var vi advaret om på forhånd.
Tjenerne var søde og meget opmærksomme. Maden blev serveret hurtigt.
1 forret og 2 hovedretter samt 2 no-name appelsinvand til 490 Baht, eller knap 100 kroner. Og så er man altså godt mæt.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Adrian B
Anmeldt 25. juli 2017

Generelt god og billig thai mad med gode smage, og fornuftige portioner til pengene. Servicen er hjælpsom og maden kom ret hurtigt.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, MortenDBuhl

Rejsende, der kiggede på Massaman Restaurant & Bar, kiggede også på

Har du været i Massaman Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!