Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.200)
Filtrer anmeldelser
3.200 resultater
Medlemsvurdering
1.345
1.340
377
90
48
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.345
1.340
377
90
48
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
12-17 af 3.200 anmeldelser
Anmeldt 11. december 2013

Hotellet er ikke noget specielt, selvom prisen ligger op til det. Rent og pænt, men industrielt. Personalet har ikke det thailandske touch, som man forventer. Måtte hver dag ringe ned og bede om 2 ekstra håndklæder, selv om de vidste vi var 4 på værelset. Morgenbuffet ok, men aftensmad alt for "plain". Et ekstraordinært højt antal personaler står og hænger uden at lave noget......Vi var 2 voksne og 2 børn i 6 nætter. Vi var klar til at komme videre..

Værelsestip: Enten med pooladgang fra værelse eller højt oppe
  • Overnattede: december 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, puller
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Teerasak K, Rooms Division Manager hos Deevana Plaza Krabi Aonang, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. december 2013

Kære aftrækker,

Tak fordi du tog dig tid til at fortælle os om din oplevelse på Mercure Krabi Deevana. Jeg er ked af, at din oplevelse ikke opfylder dine forventninger, tillad mig at udtrykke min dybeste undskyldning.

Hos Mercure, vi stræber efter at levere en bedre service oplevelse for hver kunde, og derfor din feedback er meget vigtig for os. Du kan være sikker, at vi tager de nødvendige foranstaltninger til at løse problemet og forhindre fremtidige forekomst.

Vi sætter pris på din deling af dine bekymringer, og det er vores håb, at du vil give os mulighed for bedre at kunne tjene dig i den nærmeste fremtid.

Med venlig hilsen
Teerasak Kanchanachongkol
Rooms Division Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 17. april 2013

5 overnatningers. Fint hotel, men vi havde forventet mere i forhold til antal stjerner og tripadvisor vurderingen som nr. 2. Konstant problemer med wiki, manglede håndklæder et par gange. Mange myg på værelset, måske rengøringsassistent skulle lukke døren når de gør rent.

  • Overnattede: april 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Tak, 411Christian
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 6. april 2013

Alt gik som smurt på hotellet mht. afhentning ved lufthavnen, som vi havde booket via. nettet med botellet. Vi ankom inden indcheckning var muligt, men vi ventede ikke lang tid før vores værelse var klar. Rigtig god service, værelset var i god stand og rene, og personalet var gode til engelsk. Hotellet ligger lidt væk fra gaden, så det er stille og roligt. Det er nemt at komme ned i Ao Nang by med tuktuk for 20 baht/person (holder fast ved hotellet) og ellers efter ca. 15 min gåtur. Poolområdet er flot integreret mellem værelserne og er lavet i flere niveauer langs de 2 bygninger med værelser med liggestole fordelt omkring. Det er muligt at få et værelse med direkte adgang til poolen. Vi spiste på restauranten én gang, og fandt et hotel med morgenmad til ½ pris kort fra hotellet. Vi nød at bo i Ao Nang by, da det er nemt og billigt at sejle ud til de mange øer og snorkle. Ellers er byen dog ikke speciel spændende, og vi ville vælge et andet sted, hvis det ikke var for at vi mest kom for at besøge øerne omkring og snorkle. Rigtig god fiskerestaurant (Wang Sai Seefood), som vi måtte besøge flere gange pga. den gode kvalitet - det er mest lokale som kommer her, og der var altid travlt.

Værelsestip: Værelserne med direkte adgang til pool.
  • Overnattede: april 2013, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Mie M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 24. marts 2013

God service ifm. booking via www. Ankomsten og udtjek var dog langsommelig i en reception, hvor der var lidt for travlt uden at der var mange henvendelser.
Flot, ren og spændende pool med mange små områder, så der var ro på lige meget om man ville nyde solen eller vandet.
Dejligt børneområde med lavvandet pool og afkølet legerum.
Flot og god morgenmadsbuffet. Restauranten var også god de gange vi spiste frokost og aftensmad, men lidt i den dyre ende.
Fint værelse, men lydt igennem en suite-døren til nærliggende værelse.
Fint med 3 tidspunkter for gratis transfer til strand og Ao Nang-by.

  • Overnattede: marts 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, RomerSoborg
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden

  • Overnattede: oktober 2018, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Teerasak K, Executive Assistant Manager hos Deevana Plaza Krabi Aonang, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser