“Rigtig god lille perle”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Deevana Plaza Krabi Aonang
Vurderet som nr. 8 ud af 111 hoteller i Ao Nang
Anmeldt 7. februar 2014

Dejligt hotel, gemt lidt afvejen fra den værste larm. Værelserne med pooladgang er rigtig cool.
Børnesengen er dog ikke en rigtig seng og vores dreng på 9 kunne ikke være i den i den og vi måtte til at betale for en ekstra opredning.
Men alt i alt et dejligt hotel

Værelsestip: Værelserne med pooladgang
  • Overnattede: Februar 2014, rejste med familie
Tak, Torben H
Teerasak K, Rooms Division Manager hos Deevana Plaza Krabi Aonang, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. februar 2014

Dear Torben H,

Vi værdsætter meget dine kommentarer vedrørende dit ophold på Mercure Krabi Deevana. Det er altid en fornøjelse at modtage positiv og negativ feedback.

Jeg vil dele dine kommentarer med vores team. Jeg er sikker på, at denne feedback vil tjene som en opmuntring til alle vores medarbejdere, som vi stræber efter at løbende at forbedre kvaliteten af vores tjenester.

Tak igen for at dele dine erfaringer, og vi håber, din næste besøg vil være så behageligt som den forrige.

Med venlig hilsen
Teerasak Kanchanachongkol
Rooms Division Manager

Anmeldt 11. december 2013

Hotellet er ikke noget specielt, selvom prisen ligger op til det. Rent og pænt, men industrielt. Personalet har ikke det thailandske touch, som man forventer. Måtte hver dag ringe ned og bede om 2 ekstra håndklæder, selv om de vidste vi var 4 på værelset. Morgenbuffet ok, men aftensmad alt for "plain". Et ekstraordinært højt antal personaler står og hænger uden at lave noget......Vi var 2 voksne og 2 børn i 6 nætter. Vi var klar til at komme videre..

Værelsestip: Enten med pooladgang fra værelse eller højt oppe
  • Overnattede: December 2013, rejste med familie
Tak, puller
Teerasak K, Rooms Division Manager hos Deevana Plaza Krabi Aonang, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. december 2013

Kære aftrækker,

Tak fordi du tog dig tid til at fortælle os om din oplevelse på Mercure Krabi Deevana. Jeg er ked af, at din oplevelse ikke opfylder dine forventninger, tillad mig at udtrykke min dybeste undskyldning.

Hos Mercure, vi stræber efter at levere en bedre service oplevelse for hver kunde, og derfor din feedback er meget vigtig for os. Du kan være sikker, at vi tager de nødvendige foranstaltninger til at løse problemet og forhindre fremtidige forekomst.

Vi sætter pris på din deling af dine bekymringer, og det er vores håb, at du vil give os mulighed for bedre at kunne tjene dig i den nærmeste fremtid.

Med venlig hilsen
Teerasak Kanchanachongkol
Rooms Division Manager

Anmeldt 17. april 2013

5 overnatningers. Fint hotel, men vi havde forventet mere i forhold til antal stjerner og tripadvisor vurderingen som nr. 2. Konstant problemer med wiki, manglede håndklæder et par gange. Mange myg på værelset, måske rengøringsassistent skulle lukke døren når de gør rent.

• Overnattede: April 2013, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Tak, 411Christian
Anmeldt 6. april 2013

Alt gik som smurt på hotellet mht. afhentning ved lufthavnen, som vi havde booket via. nettet med botellet. Vi ankom inden indcheckning var muligt, men vi ventede ikke lang tid før vores værelse var klar. Rigtig god service, værelset var i god stand og rene, og personalet var gode til engelsk. Hotellet ligger lidt væk fra gaden, så det er stille og roligt. Det er nemt at komme ned i Ao Nang by med tuktuk for 20 baht/person (holder fast ved hotellet) og ellers efter ca. 15 min gåtur. Poolområdet er flot integreret mellem værelserne og er lavet i flere niveauer langs de 2 bygninger med værelser med liggestole fordelt omkring. Det er muligt at få et værelse med direkte adgang til poolen. Vi spiste på restauranten én gang, og fandt et hotel med morgenmad til ½ pris kort fra hotellet. Vi nød at bo i Ao Nang by, da det er nemt og billigt at sejle ud til de mange øer og snorkle. Ellers er byen dog ikke speciel spændende, og vi ville vælge et andet sted, hvis det ikke var for at vi mest kom for at besøge øerne omkring og snorkle. Rigtig god fiskerestaurant (Wang Sai Seefood), som vi måtte besøge flere gange pga. den gode kvalitet - det er mest lokale som kommer her, og der var altid travlt.

Værelsestip: Værelserne med direkte adgang til pool.
  • Overnattede: April 2013, rejste som par
Tak, Mie M
Anmeldt 24. marts 2013

God service ifm. booking via www. Ankomsten og udtjek var dog langsommelig i en reception, hvor der var lidt for travlt uden at der var mange henvendelser.
Flot, ren og spændende pool med mange små områder, så der var ro på lige meget om man ville nyde solen eller vandet.
Dejligt børneområde med lavvandet pool og afkølet legerum.
Flot og god morgenmadsbuffet. Restauranten var også god de gange vi spiste frokost og aftensmad, men lidt i den dyre ende.
Fint værelse, men lydt igennem en suite-døren til nærliggende værelse.
Fint med 3 tidspunkter for gratis transfer til strand og Ao Nang-by.

• Overnattede: Marts 2013, rejste med familie
1  Tak, RomerSoborg
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Ao Nang
The L Resort Krabi
Nr. 2 af 111 i Ao Nang
628 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Deevana Plaza Krabi Aonang? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Deevana Plaza Krabi Aonang

Adresse: 186 Moo 3, Soi 8, Ao Nang Road, Ao Nang, Krabi Town 81180, Thailand (Tidligere Mercure Krabi Deevana)
Beliggenhed: Thailand > Krabi Province > Krabi Town > Ao Nang
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 3 spahotel i Ao Nang
Nr. 5 familiehotel i Ao Nang
Nr. 6 luksushotel i Ao Nang
Nr. 9 romantisk hotel i Ao Nang
Prisområde: 378 kr.-1.104 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Deevana Plaza Krabi Aonang 4*
Antal værelser: 213
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Deevana Plaza Krabi Aonang. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Mercure Krabi Deevana Hotel Ao Nang

Er dette din TripAdvisor-registrering?