“Fint lille lokalt spisested.”
Anmeldelse af Ao Nang Boat Noodle

Ao Nang Boat Noodle
nr. 50 af 401 Restauranter i Ao Nang
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Fint lille lokalt spisested. Lækker mad til få penge, rigtig god service og rene forhold. Vi spiste her flere gange under vores ophold.

Tak, Pia L

Anmeldt 12. november 2019 fra mobile enheder

Vi var i Aonang i 5 dage og spiste der alle dage pånær søndag, hvor de har lukket. Skøn og billigt sted hvor maden kommer hurtigt. Smilende personale. Vi elskede det

Dato for besøg: november 2019
Tak, 538stineh
Anmeldt 17. marts 2019 fra mobile enheder

Lækkert thaimad. God stærk green curry med kylling, fried rice with curry and chiken med en En fruit shake og Hurtig betjening og søde mennesker.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, mettebj_rnp2019
Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Maden er udemærket, dette er et sted man tager hen for at spare lidt penge. Fik dog en rigtig god mango shake, som også var meget billig. Ville spise der igen, for at spare lidt penge.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, JH R
Anmeldt 13. maj 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte både thaimad og pasta så den lille på 10 mdr. Også kunne spise med! -Og alt var super lækkert og velsmagende!
Ikke sidste gang vi kommer der :D

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Anna L

Rejsende, der kiggede på Ao Nang Boat Noodle, kiggede også på

Har du været i Ao Nang Boat Noodle? Fortæl om dine oplevelser!