“God mad tæt på stranden”
Anmeldelse af Tanta's

Tanta's
nr. 323 af 401 Restauranter i Ao Nang
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020

Vi spiste 3 gange på Tanta's og fik blandt andet nogle fantastisk hvidløgs muslinger. De Thai retter vi bestilte var også alle gode. Personalet var flinke og hjælpsomme og flinke. Jeg undre mig lidt over alle de dårlige anmeldelser for de Thai retter vi fik var som sagt rigtig gode. Jeg vil anbefale dem for Thai maden og ikke deres Pizza for det spiser vi helt sikkert ikke i Thailand.

Tak, MogensFriis

Anmeldt 1. januar 2019 fra mobile enheder

God og høflig betjening selvom de står og venter foran en når man har fået meny kortet.
Bestilte pizzaer og de kan IKKE ANBEFALES

Dato for besøg: januar 2019
1  Tak, Per M
Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Som en anden skriver virker det ikke til personalet gider være på arbejdet. Meget lidt smil på læben.
Hun spurte selv ved bestillingen om vi ville have made samtidig. Vi takkede ja, men alligevel kom det over 3 omgange. Det var ik særligt varmt, smagte ikke af ret meget og lignede ik det på menukortet.
Kommer ikke igen

Dato for besøg: februar 2018
Tak, godmadnu
Anmeldt 4. februar 2018 fra mobile enheder

maden ankom i mange etaper og vi måtte vente sålænge at noget af det første blev koldt. maden var ok men ikke noget specielt.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Karsten R
Anmeldt 5. januar 2018

Super god restaurant. Lad dig ikke snyde af at det ligner en italiensk restaurant.
Vi fik restauranten anbefalet af en “tuk tuk mand” da vi bad ham køre os til en god thairestarant. Vi blev bestemt ikke skuffede - og de kan også lave gode pizzaer.
Lige langsom og uorganiseret servering - men sådan er det mane steder i området,når man somos kommer ni mand og bestiller meget forskelligt.
God kvalitet til god pris.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, mpfuglebakken

Rejsende, der kiggede på Tanta's, kiggede også på

Har du været i Tanta's? Fortæl om dine oplevelser!