Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

Vi ankom fra Bangkok og blev modtaget pænt og imødekommende af receptionisterne. En dejlig lille oase væk fra støj fra hovedgade. En smuk have. Vi boede i et familie rum med masser af plads og to badeværelser samt terrasse. En dejlig pool lige uden for vores værelse med en smuk udsigt. Hotellet har gratis transport til stranden hver time.
Receptionisterne er utrolig søde og hjælpsomme samt smilende - resten er personalet mangler dette især ved morgen buffeten. Morgen buffeten er rimelig med udvalg men de varme retter er ikke varme.
Rengøring hver dag og meget fint pænt og rent. Her bor vi gerne igen.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, malene_steinfeldt
Anmeldt d. 20. februar 2019

Vi havde 13 overnatninger, og det var perfekt til os 2 voksne + 2 voksne børn. Lækkert med 2 swimmingpools og stedet var i god stand. Stor morgenbuffet, kunne dog godt bruge lidt groft brød. Personalet var super flinke og meget hjælpsomme.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, torbenk937
Anmeldt d. 14. januar 2019 fra mobile enheder

Rigtig fint sted i en have med gode rene værelser, flotte pools og varieret morgenmadsbuffet. Receptionen snakker godt engelsk og er hjælpsomme. Gode senge og dejligt varmt bad.
Ligger placeret lidt fra Hovedgaden, så her er meget roligt. Hotellet tilbyder gratis transport til stranden.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, Dreier_Hansen
Anmeldt d. 23. februar 2017 fra mobile enheder

Vi boede 4 nætter på hotellet og er godt tilfredse. Pænt og rent værelse. Fin pool. Morgenmaden var god, du kan få omelet eller spejlæg som de laver til dig. Shuttlebus til og fra stranden hver time.
Der ligger 7/11 og mange restauranter lige oppe på hovedgaden.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, 740karinaa
Anmeldt d. 26. februar 2014

Flot beliggenhed i Aonang. Vi boede en familie på 4. Personalet er ikke som man forventer med Thailand, der mangler smil & hjælpsomhed - Kun den unge mand der lavede spejlæg holdt et rimeligt niveau. Personalet taler ikke ret godt Engelsk! Morgenmaden var ikke ret god, der manglede skinke, bacon til vores æg. Det værste ved Green View var dog deres pool, i 7 ud af 13 dage var den så grøn at man ikke kunne se bunden og personalet prøvede at redde det med, men burde nok havde ringet efter en expert. Internettet er en joke så snart du kommer væk fra receptionen.

Ordningen med bus til stranden er god og fungerer fint! Hotellet er ganske okay, men ikke helt pengene værd.

Dato for ophold: februar 2014
Tak, Hattesen146