“Sæby bedste fiskested”
Anmeldelse af Klostergydens-Fisk

Klostergydens-Fisk
nr. 3 af 32 Restauranter i Sæby
Anmeldt 16. august 2022 fra mobile enheder

Flot udvalg og god betjening. En perle. Det er stedet hvor de lokale handler . Det er symbolet på en moderne fiskeforretning.

Dato for besøg: august 2022
1  Tak, Anker L

Anmeldt 17. oktober 2021

Vi bestilte mad ud af huset til 20 personer, samlet vurdering fra hele selskabet i alderen 14 til 55 år.
Meget lækkert, høj kvalitet, mad vi spiste over 3 timer 👌
Klostergydens Fisk, vi kommer igen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hans Jørgen Casper

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 333hansj_rgenc
Anmeldt 25. august 2021 fra mobile enheder

Fin lille restaurant med udendørs servering. Maden var ok. Kunne dog have ønsket at der blev serveret friske rødspætter og ikke præfabrikerede. Det tjener ikke en fiske restaurant med så dårlig kvalitet fiskenfilet.

5  Tak, C6987LRsaraht
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Absolut værdi for penge od samtidig en venlig og opmærksom betjening. Vi kommer gerne igen og anbefaler stedet på det bedste !

1  Tak, RichChristensen
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Dansk når det er bedst, fisk der frisk og har mega god smag, sådan. Når der nu var mange mennesker fik man og hele tiden besked på hvornår vores mad var klar

1  Tak, Aksel C

Rejsende, der kiggede på Klostergydens-Fisk, kiggede også på

Sæby, Frederikshavn
Strandby, Frederikshavn

Har du været i Klostergydens-Fisk? Fortæl om dine oplevelser!