“Meget dårligt”
Anmeldelse af Madam Smed

Madam Smed
nr. 8 af 32 Restauranter i Sæby
Anmeldt 29. juni 2019

Frosen mad efter at være serveret 20 min ventetid yderligere de andre var færdig med at spise De løb rundt med hoved under armen

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Stine T

Anmeldt 21. januar 2019 fra mobile enheder

Vi har der en lørdag til frokost. Trods travlhed var der god service. Cafeen er hyggelig og der er mange spændene ting at se på.
Hurtig og god betjening. Vi fik hver vores sandwich og de var super lækre.
Prisen er rimlig

Dato for besøg: januar 2019
Tak, gittehm
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Lækker mad og især det hjemmebagte brød smagte super godt! Sød og opmærksom betjening af ejeren af butikken/café. Meget børnevenligt mad og hjerterum! Kan klart anbefales til både mad og drikke.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, idab299
Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

Ganske fin frokostburger til rimelig pris. Hurtig servering. Ligger centralt placeret i Sæby gågade.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, dk2017dk
Anmeldt 18. juli 2017

Hyggelig lille café med charmerende brugskunst. Der er både indendørs og udendørsservering. Vejret tillod, at at der udenfor kunne nydes en bolle med Serrano, Brie og pesto og en god specialøl. Sød og venlig servering, selvom der var travlt og helt fyldt op.
Et godt sted for en lille sult og et hyggeligt ophold.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 6MartinS6

Rejsende, der kiggede på Madam Smed, kiggede også på

Har du været i Madam Smed? Fortæl om dine oplevelser!