“Et besøg værd, hvis du vil mæske dig i lækkert frisk fisk!”
Anmeldelse af Jacobs Fiskerestaurant

Jacobs Fiskerestaurant
nr. 2 af 31 Restauranter i Sæby

Dejligt sted med smæk på! Høj stemning og frisk og smagfuld mad..

Personalet løb hurtigt, og lidt stressede rundt. Men det var også propfyldt restaurant og Kristihimmelfarts ferie.

Maden var skøn og der blev hele tiden fyldt op med frisk fisk, salater og andre lækkerier.

Vi kommer gerne igen..

Tak, Degladedage

Anmeldt 10. maj 2024

Ingen fejl på maden.
Dog blev vores bord ikke ryddet en eneste gang, til sidst var vi nødt til at gå, grundet der simpelthen ikke var plads til mere på bordet. 22 tallerkner endte vi på

Tak, jeppe1999
Anmeldt 10. maj 2024

Det bedste ever, vi nød det virkelig. God placering god modtagelse, rimelig pris.
Vi lægger vejen forbi, når mulighed gives.

Tak, Dan H
Anmeldt 4. maj 2024

Dejlig betjening. Sikke en herlig mand de har ansat.
Vi fik begge et lækkert stjerneskud og en flaske lækker alkoholfri cider/bobler.

• Stemning
Tak, 798riem
Anmeldt 31. marts 2024

Vi besøgte restauranten her påske søndag og vi havde en bekræftet reservation fra kl. 12.00 til 14.00... Da tjeneren kom for at modtage bestilling fik vi at vide at bordet skulle forlades 13.15 selvom der var en reservation til kl. 14.00 (begrundelse pga påske) så skulle man nok lade være med at bekræfte reservationen på mail til kl. 14.00
Min kone og 2 venner fik fiskebuffet og jeg som ikke er den store fiske spiser bestilte en Jacob's burger.
Uha... Tør og uden smag.. masser af brusk i kødet og en bolle der fik en tvebakke til at virke blød.
Jeg spiste måske knap det halve og tjeneren kom og spurgte om der var noget galt med maden... Fik forklaret min oplevelse hvorefter hun sagde "Det er jeg ikke den første der har sagt det i dag" derefter ville hun informere kokken... Mere skete der så ikke mere i den sag og det var så absolut sidste gang jeg sætter mine ben på Jacob's fiskerestaurant.

Dato for besøg: marts 2024
    • Stemning
1  Tak, Lars D

Rejsende, der kiggede på Jacobs Fiskerestaurant, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Jacobs Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!