“Gode fiskeretter - cafeteria-stemning”
Anmeldelse af Jacobs Fiskerestaurant

Jacobs Fiskerestaurant
nr. 2 af 23 Restauranter i Sæby
Anmeldt 30. juni 2020

Ønsker du gode og varierede fiske-og skaldyrsretter er Jacobs et godt sted at vælge fiske-buffet. Fadene skiftes jævnligt og maden er (i de fleste tilfælde) varm. Hvis du kan acceptere kø ved buffeten (man står tæt), og at der er borde som ikke er ryddet, og hvis du kan acceptere at der ingen udlærte tjenere er, så er Jacobs' OK. Fiskeretterne er spændende, og der er mange at vælge imellem. Forvent ikke mere end det, simpelt men OK - dog ikke et sted som står øverst på min liste. Ejeren er kendt for at være ubehøvlet og grov, ikke mindst overfor sine ansatte - men også overfor gæsterne. Ros til tjenerne - de er unge men gør det fint, ligesom køkkenet.

Tak, Mortenk437

Anmeldt 30. juni 2020

Fiskebuffet havde stået mange timer,var ved at lukke,så vi 4 nøjedes med 2 stjerneskud og 2 burgere.De sidste var almindelige og gode nok.Der var 3 små tynde,noget sammenkrøllede fiskefileter friteret,ingen kogt.Stor mængde henkogte og smagsløse asparges.Et halvt hårdkogt æg,en krebs (!).Et stort stykke krøllet salat,der fyldte godt på tallerknen,godt med pæne,store rejer og en ligegyldig majonæse med 1000 øer.
2 skiver langtidshævet brød lå henover.
Men fint øl,rar betjening.Var dog noget forstyrret af et stort blafrende,distraherende nationalflag der dækkede udsigten fra vores sted på terrassen.
Man får jo nok,hvad man betaler for her og billigt var det.

Tak, Koiget
Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Aldeles fremragende, lækker mad, skønt sted, Daj'li betjening.
Vi tog buffet'en, det fortryder man ikke...

Tak, 72jesperp
Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Lækkert og billigt mad fra havet. Kanon kvalitet ! God service. Corona kontrol fin Alle tiders spisested Jeg vil anbefale til alle

Tak, PRJohannesen
Anmeldt 20. juni 2020

Stor flot buffe med alt godt fra havet, salater, 2 slags supper. Dejlig terrasse med udsigt over havnen.

Tak, Barrit31

Rejsende, der kiggede på Jacobs Fiskerestaurant, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Jacobs Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!