“Lækkert mad”
Anmeldelse af Sæby Golf Cafe

Sæby Golf Cafe
nr. 15 af 32 Restauranter i Sæby
Anmeldt 1. juni 2020

Rikke har for nylig overtaget Sæby Golfcafe. Og i denne Coronatid er der først nu åbnet op for gæster. Vi har imidlertid benyttet os af Take Away fra cafeen, og diverse småretter efter golfen, og alt smager bare virkeligt godt, spændende og hjemmelavet. Cafeen er bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Synøve P
Anmeldt 26. april 2017 fra mobile enheder

Simpelt kort, rød Tuborg i sæson, eminent vinkort/kælder. Skønt personale både til fester og i hverdagen...

Dato for besøg: april 2017
Tak, P2771UZjohnh
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Efter en golfrunde, eller besøg på Sæbygård slot kan det anbefales at indtage frokosten i Sæby Golf Cafe.
Et venligt og imødekommende personale sammen med god og veltillavet mad til fornuftige priser, giver en god oplevelse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 200palles

Rejsende, der kiggede på Sæby Golf Cafe, kiggede også på

Har du været i Sæby Golf Cafe? Fortæl om dine oplevelser!