“Fantastisk Oplevelse”

Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort Restaurant
nr. 6 af 32 Restauranter i Sæby
Anmeldt 29. september 2020

Jeg og min kæreste, havde bestilt et ophold på Black friday, som vi brugte i starten af september i år. Vi havde et rigtig godt ophold, som havde alt det vi ønskede at bruge. Det der skal roses mest er deres personale, som f.eks ved morgenmad kommer 10 min efter de burde været stoppet med at servere morgenmad, og spørger om vi skal have mere, enden de fjernet det.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 27Mathisb

Anmeldt 10. marts 2020 fra mobile enheder

Viking kan det hele. Vi bor selv i byen. Så vi benytter mest Aqua Spa afdelingen. Der er dejlige Omklædningsforhold, altid rent og pænt. Personalet er på dupperne og meget hjælpsomme. Vandgymnastik er et must. Desuden den dejlige udendørsafdeling med udsigt over Kattegat. Varme bobler udvendig og kolde indvendig. Ina kan det hele. Hurra for denne sunde virksomhed. Brunch i tilknytning til badet er overdådigt og velsmagende. Kokkene og jomfruerne gør deres allerbedste for dig. PRØV DET

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 589hannes
Anmeldt 22. januar 2020 fra mobile enheder

Udelukkende resturanten

To retters menu på en tirsdag. Suppe med torsk og oksemørbra. Suppen var som vand og torsken næsten umulig at adskille. Heldigvis var der æstetiske lange gulerødder, hvilket heller ikke var nemt at spise med en ske. Mørbraen var total gennemstegt og sej at spise. Vi valgte derfor at springe dessert over.
Begge retter til en høj pris vs. hvad der blev serveret.

DOG var morgenmaden heldigvis en langt bedre oplevelse.

Tak, 9400sabi
Anmeldt 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi have booket et Sif Ophold, med adgang til spa/ wellness, 3 retters menu og overnatning.
Vores vurdering på de tre dele:

Spa/ wellness: 4 stjerner:
+) Stort og lækkert område, med udendørs spa og pool og mange liggestole.
-) Sløv betjening og service.

Business Værelse: 3,5 stjerner:
+) Pænt, rent med gode senge.
-) Lidt kedelig/ standard indretning
-) Altan ud mod (lidt støjende) vej.

Restaurant/ 3 retters menu: 5 stjerner:
+) Ok nyere/ hyggelige lokaler. Super imødekomne og humør-spredende tjenere.
Fantastik mad fra A-Z, langt over forventning i forhold til pris og koncept.
-) Ingenting.

Herudover er der ros til beliggenheden lige ved vandet og en dejlig morgenmads buffet.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Ivan S
Anmeldt 2. august 2019

Jeg fik en smørstegt fisk, som var rigtig god. Min mand fik en steak, der var tør og smagte lidt, som om den var opvarmet (han havde bedt om at få en medium-stegt). Tilbehøret var OK - dog ikke noget specielt i forhold til andre steder. God vin, og betjeningen var fin.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Dorte H. I

Rejsende, der kiggede på Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort Restaurant, kiggede også på

Sæby, Frederikshavn

Har du været i Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!