“hyggeligt sted”
Anmeldelse af Restaurant Highway 69

Restaurant Highway 69
nr. 4 af 22 Restauranter i Sæby
Anmeldt 30. januar 2020

det er et hyggeligt sted for familier, og andre vennepar. de servere meget forskellige retter. de har også lige fået lavet tilbygning :p

Dato for besøg: december 2019
Tak, steph198990

Anmeldt 26. november 2019

Hvad der skulle have været en hyggelig aften med mad udefra, blev IGEN spoleret af Highway 69 i Sæby. Vi bestilte pizza, gennemstegt whiskeybøf med bagekartoffel og en pommes frites ved siden af. Dog fik vi pizza, medium whiskeybøf med pommes og en pommes frites ved siden af. Vi har altid været meget overbærende, da det faktisk er ved hver eneste bestilling, at der er fejl. Og gerne ved flere ting. Vi ringer altid derud for at fortælle dem om fejlen, men har så valgt at bestille der igen gang på gang, trods fejlene. Det er dog slut nu.
Da vi ringede derud for at fortælle dem om fejlen, men da der bare blev sagt "ja okay, træls...", valgte vi at sige, at det var sidste gang, vi bestilte hos dem, og vi bare ville fortælle dem om fejlen. Dertil svarer en flabet tjener: "Du skal dælme ikke begynde at skælde mig ud, det er ikke mig, der har lavet bestillingen."
Tag nu ansvar, Highway! Eller lav bestillingerne og maden ordentligt fra start.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, 163marielouiseb
Anmeldt 10. november 2019 fra mobile enheder

Sød og hurtig betjening...fik steak med bearnaise og pom fritter, og dejlige friske al dente stegte grønsager, det var så lækkert mørt, bare ærgerligt, at det var 2 stykker kød i stedet for et stort stykke, men stadig lækkert...fik is til dessert, der kommer dåse fløde på, det er bare ikke godt, synd man vælger at springe over der.....men vil da så absolut komme igen....første gang jeg var der, men det må være populær da der hele tiden kom folk ind for at hente take away...

Dato for besøg: november 2019
Tak, Tina J
Anmeldt 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Super god familierestaurant. Vi plejer at blive fristet af deres bøf-tilbud, hvor bøffen altid er dejlig mør. Ingen gourmetrestaurant, men absolut et besøg værd.

Dato for besøg: september 2019
Tak, rikkevindb_ka
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Vildt, så mange mennesker der er, en lørdag.
Efter at have kæmpet os igennem alle dem, dom skulle have take away (måske man lige kunne gøre noget her, så folk ikke står som sild i en tønde ved indgangen, og man rent faktisk kan komme ind og få sit bord) fik vi gode velsmagende ribs, og en cheeseburger.
Fin og hurtig betjening.
Fornuftige priser.
Det trækker dog ned, at toiletterne er møgbeskidte, virkelig trængte til en rengøring (også hvor man kommer ud i hjørnerne)
Ja vi kommer igen, og får deres gode mad

Dato for besøg: september 2019
Tak, Kirstein74

Rejsende, der kiggede på Restaurant Highway 69, kiggede også på

Har du været i Restaurant Highway 69? Fortæl om dine oplevelser!