“Super god til prisen”
Anmeldelse af Restaurant Highway 69

Restaurant Highway 69
nr. 4 af 31 Restauranter i Sæby
Anmeldt 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Super god familierestaurant. Vi plejer at blive fristet af deres bøf-tilbud, hvor bøffen altid er dejlig mør. Ingen gourmetrestaurant, men absolut et besøg værd.

Tak, rikkevindb_ka

Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Vildt, så mange mennesker der er, en lørdag.
Efter at have kæmpet os igennem alle dem, dom skulle have take away (måske man lige kunne gøre noget her, så folk ikke står som sild i en tønde ved indgangen, og man rent faktisk kan komme ind og få sit bord) fik vi gode velsmagende ribs, og en cheeseburger.
Fin og hurtig betjening.
Fornuftige priser.
Det trækker dog ned, at toiletterne er møgbeskidte, virkelig trængte til en rengøring (også hvor man kommer ud i hjørnerne)
Ja vi kommer igen, og får deres gode mad 😋

Tak, Kirstein74
Anmeldt 12. september 2019

Vi valgte at spise aftensmad på restaurant Highway 69, da vi kendte konceptet fra Blokhus.
Vi blev meget venlig modtaget, og fik anvist bord. Vi valgte oksemørbrad, som var meget mør og lækker. Vi spurgte om Bearnaisesaucen kunne blive serveret i en skål, og det fik vi.
Utrolig søde og venlige servitricer.
Vi kommer meget gerne igen. Alt superlækkert.

Tak, Poul S
Anmeldt 18. august 2019

Kom lige forbi og var sulten så vi kørte ind og fik anvist et bord, vi fandt ret hurtigt ud af hvad vi ville have og fik det bestilt. men der gik lidt tid inden maden kom øller var næsten drukket inde vi fik maden, dog var det en god oplevelse da vores burger var helt fin og velsmagende, så i alt en god oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, Per M
Anmeldt 2. august 2019

Da vi første gang kørte forbi Restaurant Highway 69 følte vi os ikke fristet til at spise der. Førstehåndsindtrykket udefra er lidt kedeligt, men da vi senere tjekkede TripAdvisor, var vi alligevel nødt til at prøve det af - og det var en overraskende god oplevelse! Deres bacon-cheeseburger og pommes frites var perfekte, Deres rib-eye-bøf supermør og velsmagende, betjeningen foregik rimelig hurtigt, og tjenerne holdt hovedet koldt og havde overskud til at smile, selv om der var godt gang i forretningen og udskiftningen af kunder ved bordene. Hele tiden kom der nye gæster ind.
Da regningen skulle betales, troede vi, de havde regnet forkert, men den var god nok, så også prismæssigt er det et godt valg.
Kan varmt anbefales :-)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Dorte H. I

Rejsende, der kiggede på Restaurant Highway 69, kiggede også på

Har du været i Restaurant Highway 69? Fortæl om dine oplevelser!