“Lidt skuffende besøg”
Anmeldelse af Bella Firenze Maddame

Bella Firenze Maddame
nr. 14 af 31 Restauranter i Sæby
Anmeldt 14. august 2021 fra mobile enheder

Travlt sted med en del pizza ud af døren. Vi bestilte to gang pasta og en gang pizza. Pizzaen kom desværre 15 senere end pastaen så selskabet spise i to hold. Bordet ved siden af sendte deres brændte lasagne retur.
Ellers hyggeligt med venlige tjenere og gennemsnitlig betjening

Dato for besøg: juli 2021
Tak, pjakka

Anmeldt 25. maj 2021

Lammekoteletter var rå indeni, blev tilbudt andet som var stegt så meget, så det var uspiseligt, så alt i alt en dårlig oplevelse 😔

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 3anettep
Anmeldt 19. maj 2021

vi fortsætter år efter år, når vi ankommer til dejlige Sæby, at få basilian steak. Det er billigt og det er okay til prisen.
Under corona restriktionerne fik vi retten som takeaway, og alt var godt.
Altid venligt personale.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, IngerBonde56
Anmeldt 17. september 2020

Tak for nogle gode frokost-retter til fair priser. Servicen var i top og pizzaerne smagte rigtig godt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Moi1414
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Har hovedsageligt bestilt pizza som take-away hos Bella Firenze.
Pizzaerne er smagfulde, hvor nr. 24 Peperoni klart kan anbefales.

Tiderne holder, maden er rent faktisk færdig til den tid der oplyses i telefonen, eller i det mindste +/- acceptabel antal minutter.

I sommeren er der mulighed for at nyde sit måltid på torvet, midt i skønne Sæby :-)

2  Tak, SoerenAndersen

Rejsende, der kiggede på Bella Firenze Maddame, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Bella Firenze Maddame? Fortæl om dine oplevelser!