“Gode pizzaer til fair priser”
Anmeldelse af Bella Firenze Maddame

Bella Firenze Maddame
nr. 15 af 32 Restauranter i Sæby
Anmeldt 17. september 2020

Tak for nogle gode frokost-retter til fair priser. Servicen var i top og pizzaerne smagte rigtig godt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Moi1414

Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Har hovedsageligt bestilt pizza som take-away hos Bella Firenze.
Pizzaerne er smagfulde, hvor nr. 24 Peperoni klart kan anbefales.

Tiderne holder, maden er rent faktisk færdig til den tid der oplyses i telefonen, eller i det mindste +/- acceptabel antal minutter.

I sommeren er der mulighed for at nyde sit måltid på torvet, midt i skønne Sæby :-)

2  Tak, SoerenAndersen
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Pizzaerne herfra plejer at være okay, men denne gang var de nærmest uspiselige. Ikke et sted vi køber pizza igen.

Tak, kathrinesn93
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Bella Firenze er absolut ikke et sted med gourmet mad, men det fremgår også af priserne, som er rimelige.
Betjeningen er venlig, lidt hektisk og personalet virker lidt stressede. Der er ellers tjenere nok, så det skyldes sandsynligvis uøvethed.
Vores forret kom sammen med hovedretten, det var “ups” færdig på samme tid.
Vi sad ude, ved borde der var meget tætte, mon de overholder COVID-19 restriktionerne?

Tak, kek165
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi endte på Bella Firenze som sidste udvej, da alle de omkringliggende restauranter var fuldt bookede. Vi blev mødt af fortravlet personale, som anviste et bord, hvor der ikke var plads til at trække stolen ud - sigtet var klart at få så mange betalende gæster ind som muligt.
Da vi ville bestille bøffer til os voksne og fiskefilet og spaghetti bolognese til børnene, gjorde tjeneren det klart at der var en times ventetid på “kødretter”, men specificerede ikke yderligere - blev blot ved at gentage at pizza gik hurtigere. Vi lod derfor bøffer være bøffer og bestilte pizza i stedet, men i den tro at børneretterne ikke var tidskrævende.
Pizzaerne kom, men vi sad et stykke tid og ventede på at børnenes mad også blev færdig. Vi gav dog efter, og delte de sløje pizzaer med børnene efter en rum tid. Da vi rykkede tjeneren for børnenes mad, var han uforstående og meddelte, at den bestilling havde han da slettet, da han jo havde forklaret, at det ville tage lang tid at lave - en overraskelse, da vi ikke havde givet udtryk for at bestillingen skulle annulleres. Der kommer altså ingen mad til børnene, men det forstår vi først nu hvor den mad, der rent faktisk kommer, for længst er spist. Vi får en bunke pommes frites som et plaster på såret, men der er ingen beklagelse at spore.
Da vi efter betaling kommenterer at det bør kunne gøres bedre, kvitterer tjeneren med at det er vores egen skyld.
Mage til ringe mad og betjening skal man lede længe efter!

1  Tak, 654camillae

Rejsende, der kiggede på Bella Firenze Maddame, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Bella Firenze Maddame? Fortæl om dine oplevelser!