“Aftensmad”
Anmeldelse af Bella Firenze

Bella Firenze
nr. 12 af 23 Restauranter i Sæby
Anmeldt 28. juni 2020

Vi bestilte pizzaer, de var virkelige dårlige, mangen til elendige pizzaer har vi kun fået i udlandet.

Jeg fik en nr 50, med skinke, hakket oksekød og bacon. Gode råvare som bare var mmisbrugt. Oksekødet var kogt inden det kom på, virkede som om at det var milionbøf, bacon klasket ovenpå og en gang billig elendig ost.
Den anden nr. 56 var med salat og corizo pølse, som indeholdt masser af fedt, der over salat med maser af fed dressing - så det hele svømmede i fedt, smagte ikke godt.
Øllet var flad og sodavanden uden brus.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, hintze2017

Anmeldt 26. oktober 2019

Dejligt sted til en frokost, fast pizzapris 55 kr. til frokost, uanset hvad man vælger. Desuden lækre salater, og en fristende oksebøf. Fint udvalg af drikkevarer, ikke nogen lang ventetid fra bestilling til servering. Vi kommer igen efter nu tre vellykkede besøg.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Sven G
Anmeldt 4. august 2019

Min søn og jeg bestilte hver en ret med pommes frites til vores kød. Da vi fik vores tallerkener havde jeg under 20 pommes frites på min tallerken og min søn havde en lidt større portion end på min tallerken. Vi fik så suppleret vores pommes frites med en lille kurv af disse og dem tog jeg på min tallerken, hvor de så fyldte som en normal portion pommes frites. Da min søn heller ikke havde fået mange pommes frites, bestilte vi selvfølgelig flere så han også kunne blive mæt, men vi fik så at vide vi skulle betale for den, hvilket vi indvilgede i. Synes bare ikke det er i orden at restauranten sparer på pommes frites så man ikke kan blive mæt af portionen og så tager betaling for ekstra pommes frites. Vi så jo også de andre kunders tallerkener da de bestilte efter os, og de havde alle fået en god portion pommes frites til deres kød. Vi har spist der mange gange, men aldrig været udsat for dette før. Desuden elendig bearnaise sovs.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Lotus R
Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Bestilte 3 forskellige pizzaer som takeaway.
De var alle kedelige i smagen og meget salte. Bunden var sej og champignonerne var fra dåse. På margaritaen var der ingen tomatsovs?!? Forhåbentlig en fejl.
Undrer mig meget over, at man ikke bruger friske råvarer - pizzaerne bærer i høj grad præg af, at der bruges dårlige råvarer.

Besøg istedet en af de mange andre lækre restauranter i området.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, 839lisee
Anmeldt 11. juli 2019

Man må forvente at maden bliver serveret, samtidigt, til hele selskabet, hvilket ikke var tilfældet. Maden fortjener heller ikke rosende ord. Grønsager udkogt langt udover hvad jeg tidligere har set, bådkartofler ødeløgt i alt for meget olie. Bøffen var dog veltilberedt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Rene A

Rejsende, der kiggede på Bella Firenze, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Bella Firenze? Fortæl om dine oplevelser!