Anmeldt d. 20. september 2017

Vi bookede en nat på Syvsten kro/motel, i forbindelse med en familie komsammen i det nordjyske.
Værelset var fint, der var det der skulle være.
Morgenmaden var rigtig lækker, der var meget at vælge i mellem.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Uwn2206
Anmeldt d. 20. august 2017 fra mobile enheder

Det eneste positive ved kroen var personalet og prisen. Vinduer både på værelse og i restauranten var fulde af støvog døde fluer. Dug og sølvtallerken var plettet af gammel sovs. Aftensmaden var nogenlunde men morgenmad var kedelig, og ingenting stod på køl, så yoghurt, oste og majonæse salaten var lunkne og uindbydende.

Dato for ophold: august 2017
Tak, maria_hildur
Anmeldt d. 15. august 2017

Vi havde booket en overnatning, på Syvsten Kro og Motel.
Værelset var fint og havde hvad man skal bruge.
Badeværelset var ældre, men funktionelt, dog havde vi et bruseforhæng, der hang midt i rummet og ikke var til at flytte.
Morgenmaden var god, og der var et fint udvalg.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Tonny N
Anmeldt d. 19. maj 2017

Hyggelig atmosfære som man kan forvente I en typisk dansk kro, ikke for meget ikke for lidt, lige tilpas. Er man på gennemrejse er det et godt sted til fornuftige priser, venlig personale og ganske udmærket værelser. Plads til selskaber og meget mere. God parkerings muligheder lige udenfor døren, plads til bade store og små biler, ugeneret.
Maden er rigtig fin kro mad, både morgen og aften, dagens middag er altid bedst. Er du til lidt mere avangeret, kan de også det, gode og fine vin, og kaffen er udmærket. Ikke rigtig vegetar mad, men det er jo for modern til kromad :-) Kød og fisk, kartofler, grøntsager, og sovs, se, det er kromad :-)
Til morgen bord er der det der behøves, mangler du noget, så klares det også fint og hurtigt.
Sengene er ganske fine og der er tv I alle rum med rigeligt af programmer, hvis man er til afslapning foran det, Dejlig siddeplads ved receptionen I store sofa og stol, rigtig hyggelig spisestue med gode stole.
Overnatning var fra d. 16-18.17

Værelsestip: Værelserne mod gaden er lidt støjplaget gr. trafik på vejen, men ud mod have er meget bedre uden støj.
Dato for ophold: maj 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Reima H
Anmeldt d. 12. maj 2017

vi var 2 par på syvsten kro og sikke et dejligt ophold med det samme vi trådte i ad døren følte vi os godt tilpas med den hyggelige gammeldags stemning de har skabt på kroen skøn betjening hvor ejere og ansatte var opmærksomme på om vi følte os godt tilpas og det gjorde vi man kan ikke andet

Dato for ophold: april 2017
1  Tak, ceciliethorsen38