Gratis afbestilling indtil d. 27/07
  • Ved stranden
182 $
Hotels.com
  • Gratis parkering
Danhostel Saeby Hostel(Sæby)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 21/07
216 $
ScandicHotels.com
  • Morgenmad inkluderet
Anmeldt for 20. august 2017 fra mobile enheder

Det eneste positive ved kroen var personalet og prisen. Vinduer både på værelse og i restauranten var fulde af støvog døde fluer. Dug og sølvtallerken var plettet af gammel sovs. Aftensmaden var nogenlunde men morgenmad var kedelig, og ingenting stod på køl, så yoghurt, oste og majonæse salaten var lunkne og uindbydende.

Overnattede: august 2017, rejste med venner
Tak, maria_hildur
Anmeldt for 15. august 2017

Vi havde booket en overnatning, på Syvsten Kro og Motel.
Værelset var fint og havde hvad man skal bruge.
Badeværelset var ældre, men funktionelt, dog havde vi et bruseforhæng, der hang midt i rummet og ikke var til at flytte.
Morgenmaden var god, og der var et fint udvalg.

• Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Tonny N
Anmeldt for 19. maj 2017

Hyggelig atmosfære som man kan forvente I en typisk dansk kro, ikke for meget ikke for lidt, lige tilpas. Er man på gennemrejse er det et godt sted til fornuftige priser, venlig personale og ganske udmærket værelser. Plads til selskaber og meget mere. God parkerings muligheder lige udenfor døren, plads til bade store og små biler, ugeneret.
Maden er rigtig fin kro mad, både morgen og aften, dagens middag er altid bedst. Er du til lidt mere avangeret, kan de også det, gode og fine vin, og kaffen er udmærket. Ikke rigtig vegetar mad, men det er jo for modern til kromad :-) Kød og fisk, kartofler, grøntsager, og sovs, se, det er kromad :-)
Til morgen bord er der det der behøves, mangler du noget, så klares det også fint og hurtigt.
Sengene er ganske fine og der er tv I alle rum med rigeligt af programmer, hvis man er til afslapning foran det, Dejlig siddeplads ved receptionen I store sofa og stol, rigtig hyggelig spisestue med gode stole.
Overnatning var fra d. 16-18.17

Værelsestip: Værelserne mod gaden er lidt støjplaget gr. trafik på vejen, men ud mod have er meget bedre uden støj.
  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Reima H
Anmeldt for 12. maj 2017

vi var 2 par på syvsten kro og sikke et dejligt ophold med det samme vi trådte i ad døren følte vi os godt tilpas med den hyggelige gammeldags stemning de har skabt på kroen skøn betjening hvor ejere og ansatte var opmærksomme på om vi følte os godt tilpas og det gjorde vi man kan ikke andet

Overnattede: april 2017
1  Tak, ceciliethorsen38
Anmeldt for 10. april 2017

God mand hyggelig hotel. Kommer der gerne igen fikmogså deres mad ud af huset hjeml det var så godt. Og så var der rigeligt med mad kan varmt anbefale det til alle . Har ikke noget at sige andet end at alt var perfekt

Overnattede: august 2016
Tak, _jonna_villy_axelsen