JBJ1312
Køge, Danmark

Dejligt sommerhus i fantastisk område.

Anmeldelse af Danland Sæby Søbad
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. jul. 2023fra mobile enheder
Vi havde booket en feriehus i Dan Land Sæby, juli måned 2023. Vi fik tildelt hus nr. 166 og hold da op hvor blev vi glade da vi så huset. Virkelig et dejlig hus som er istandsat med pænt køkken, dejligt badeværelse, hyggelig stue og to dejlige soveværelser. I huset var der alt vi skulle bruge til en dejlig ferie, overalt var der rent og dejligt.
Området husene ligger i er virkelig et dejligt område med ca. 100 meter til stranden fra det hus vi boede i, og kort gåafstand til havn og by.
Dato for ophold: juli 2023
Problemer med denne anmeldelse?
1.395 kr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
    1.395 kr.
0.7 km fra Danland Sæby Søbad
Gratis parkering
Rolykke er beliggende op til skov og å. Nyd de nyrenoverede værelser og de skønne omgivelser. 600 til Sæby centrum, 1,5 km til strand, 12 km til Frederikshavn, 50 km til Aalborg og 53 km til Skagen.
850 kr.
    0.5 km fra Danland Sæby Søbad
    Ved stranden
    Vis flere hoteller i Sæby
    Anmeldt d. 12. juli 2021 fra mobile enheder

Fint sted, hyggelig lejlighed der ligger super fint i forhold til stranden.
    Lejligheden lugtede temmelig indelukket, men virkede ren. Selve området virkede lidt skrabet. Poolen var ude af drift og der var ikke mulighed for købe mad på stedet. Det tager dog ikke mere en 8-10 at gå op til midtbyen hvor der er masser ad butikker og restauranter.

Værelsestip: Man bør have eget toiletpapir, håndsæbe og lign med, da der intet er i huset
    Dato for ophold: juni 2021
    Tak, 821casperf
    Anmeldt d. 20. juni 2020

Fin rækkehus lejlighed med masser af udenoms plads. Lækker sandstrand lige ved siden af, og fin oplyst gangsti ind til pragtfulde Sæby (10 min).
    El og vand afregning det rene optrækkeri. Der tjenes gode penge.
    Vi så intet personale i hverken reception eller udenfor. Ingen morgenbrøds service. Ingen butikker. Intet.

Dato for ophold: juni 2020
    1  Tak, Frank P
    Anmeldt d. 16. september 2019

Vi så husene sidste år, og ville derfor gerne holde ferie i Danland Sæby, så allerede i november 2018 bestilte vi en ferielejlighed. Vi havde valgt med havkik, derfor så tidelig. Vi havde bestemt en rigtig god ferie med mange gåture langs promenaden og i den gamle by Sæby. Byen er utrolig flot og hyggelig.
    Huset vi havde var meget godt indrettet, og vi havde rigelig med plads for 2, men alligevel meget hyggeligt. Der var alt det vi skulle bruge.
    2 uger på et så hyggeligt sted gik alt for hurtig. Vi kommer meget gerne igen, og vi kan varmt anbefale Danland Sæby Søbad.

Dato for ophold: august 2019
    Tak, Poul S
    Anmeldt d. 15. september 2019

Tæt ved stranden og kun 5 minutter fra centrum af byen .
    Restaurant lægger lige ved standen super flot .God legeplads til små børn og mulighed få at benytte aktivitet rum med bordtennis pool mm.
    Kan anbefales .

Dato for ophold: september 2019
    Tak, Ferieogsommer
    Anmeldt d. 20. juli 2019

Min familie og jeg besøgte stedet i juli måned. Rigtig fint hus der var alt hvad vi behøvede, placeringen ifht byen og stranden er super. MEN der var ikke opsat røgalarmer i huset, hvilket jeg synes er under al kritik( derfor den ene stjerne). Jeg har gjort dem opmærksomme på problemet og håber, at de fremover tjekker op på den slags!!

Dato for ophold: juli 2019
    Tak, Nathalie T