sirwilliam_12
Skørping, Danmark

God valuta for pengene.

Anmeldelse af KM City
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. mar. 2024fra mobile enheder
KM city er meget centralt beliggende i Sæby. Hotellet er nyrenoveret og værelserne er enkelt indrettede med gode senge. Der er rent og pænt overalt på hotellet. Man kan købe diverse drikkevarer og snack. Offentlige parkeringspladser findes i nærheden af hotellet. Hotellet er beliggende på en gågade og tæt ved diverse forretninger.
Dato for ophold: marts 2024
Værelsestip: Indgangslåsen kan drille, men forsøg flere gange med koden som er tilsendt. Så lykkes det at få...
Problemer med denne anmeldelse?
0.3 km fra KM City
Gratis parkering
Rolykke er beliggende op til skov og å. Nyd de nyrenoverede værelser og de skønne omgivelser. 600 til Sæby centrum, 1,5 km til strand, 12 km til Frederikshavn, 50 km til Aalborg og 53 km til Skagen.
0.5 km fra KM City
1.0 km fra KM City