“Autentisk italiensk spise, der lever op til forventningerne.”
Anmeldelse af Restaurant Under Uret

Restaurant Under Uret
nr. 9 af 32 Restauranter i Sæby
Anmeldt 12. august 2022 fra mobile enheder

Sød og venlig betjening. Enkelt og simpelt menukort, der fortæller at det de laver, det er de rigtigt gode til. Vi fik to pizzaer. Helt igennem fantastisk. Vi kommer igen imorgen.

Dato for besøg: august 2022
Tak, Pioneer49114019980

Anmeldt 7. august 2022

Næste gang du tager til Nordjylland så lig vejen forbi underuret i sæby De har mest fantastiske pizzaer med avokado og mandler, gedeost og valnødder og en med jordbær kan du også få, på sprødeste lækreste pizza bunde Det er det bedste jeg har spist i hele Danmark.

Dato for besøg: august 2022
Tak, lilyogy
Anmeldt 27. juli 2022 fra mobile enheder

Tvivler på, at der kan findes bedre på nord for fjorden. Gode ​​råvarer, godt sat sammen alt i alt en god og autentisk smagsoplevelse

Tak, Omar A
Anmeldt 16. juli 2022

Pizza som i Italien. Super sted. Alt er lavet på italiensk vi har familie i italien det var som at være der.

Tak, 565kaspern
Anmeldt 8. juli 2022 fra mobile enheder

Hyggelig famille middag blev til ØV oplevelse.
Børnene bestilte pizza og de var ok, sagde de. Men slet ikke gourmet pizza som restauranten selv frem hæver. Det tog 45 min for 2 pizzaer. Min kone og jeg bestilte Pasta, vi måtte vente 65 min. og der havde børnene spist.
Vores Pasta var uden smag og klisteret.
Find et andet sted at spise.

Tak, Sightsee66244310363

Rejsende, der kiggede på Restaurant Under Uret, kiggede også på

Har du været i Restaurant Under Uret? Fortæl om dine oplevelser!