Anmeldt d. 1. september 2022 fra mobile enheder

Der mangler ikke noget, men pladsen bærer præg af der er rigtig mange fastlæggere.
Tennisbanen var ret slidt. Og det samme gælder poolbordet ved rummet til de “unge”
Men og rengøring og generelt venligt personale.
Er ikke imponeret, men heller ikke afvisende for at besøge igen

Dato for ophold: juli 2022
Tak, 977asgern
Hedebo Strand Camping, Markedsføring hos Hedebo Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2022

Tak for dine kommentarer. Ærgerligt, du åbenbart har besøgt os, lige inden vi fik nyt klæde på poolbordet for 14 dage siden. Vi er glade for, du ikke er afvisende for at komme her igen. Måske bliver du så næste gang lige så glade for at være her som de fleste af vores andre gæster :) mange hilsener Lene

Anmeldt d. 21. juli 2022

Den bedste ferie længe. Jeg (frøken) er kommet som barn og jeg er 25 år gammel, så fedt som jeg husker. Tak for jer og tak for hygge. Alt spillede bare maks, god musik og spicielt god mad. Vi kommer igen næste år.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, CharleneKarlsen

Tak for din anmeldelse. Dejligt, at du nød at være her. Vi glæder os til at se jer igen. Mange hilsener Lene

Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

Vi blev lovet 28 grader i pool både ved bestilling og indtjekning og valgte pladsen af samme grund (har et barn der ikke kan tåle koldt vand), men poolen er så kold, at børnene fik blå læber med det samme de gik i - hvis de da overhovedet kom i. I receptionen fik vi blot at vide, at det bare er os der ikke kan mærke hvor varm den er, af en meget lidt kundeminded medarbejder…! Ellers gode faciliteter og ren campingplads med en ok beliggenhed. Hytten var ikke særlig ren, og soveværelse stank af røg når vinduet var lukket - men hytten var ellers fint indrettet, tæt på servicebygning og fungerede ok.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, rikkeo939
Hedebo Strand Camping, Markedsføring hos Hedebo Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2023

Hej Rikke. Æv, at der åbenbart var blevet røget, inden I flyttede ind i hytten. Og, at de tidligere beboer ikke havde gjort den ordentligt ren. - den er åbenbart smuttet igennem vores kvalitetschef… Det beklager vi meget! Næste gang må I meget gerne sige det til os, når I er utilfredse med noget. Så udbedrer vi forholdene med det samme… mange hilsener Lene

Anmeldt d. 4. maj 2021

Jeg besøger Hedebo Strand Camping hvert år og har gjort det siden 2014. (Nu: 2021)
Lækre hytter, gode faciliteter og god service. Fiskemulighederne i området er utallige, som betyder noget for mig. Indkøbsmulighederne ligeså, og Sæby er enormt hyggelig og charmerende.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 849jarip
Anmeldt d. 22. august 2020

Vi oplevede god service. Toiletterne var rene. Der er mange fastliggere, men man føler sig stadig velkommen. Der er rigtig mange hunde på pladsen, så hvis man ikke bryder sig om dyr, skal man ikke vælge denne plads. Man betaler for at tage brusebad, men badeland er gratis. For os, som er voksne mennesker, ville det være mere optimalt at man betalte for badeland og brusebadet var gratis. Man kunne evt udlevere, 1 polet pr dag pr person, så risikerer man ikke at folk bader i timevis.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Tarzanmor