Berit K
Horsens

Tid til afslapning og meget lækkert mad

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. mar. 2024fra mobile enheder
Jeg havde købt et pakke ophold og valgte at opgradere vores værelse til Deluxe med havudsigt.
Værelset føltes mindre end det var da sengen var placeret lige ud for vinduerne,det giver god mening,men føltes lidt klemt,på badeværelset var belysning med dårlig der var forskellige styrke i de spot lys og de var ikke sat op i så man havde glæde af lyset i spejlet.Knagerækkene sad for lavt så når man hængte de små håndklæder op rørte de badeværelset gulvet.Man sover godt i sengene.Selve Spa Wellness området og oplevelsen var rigtig god.
Det bedste var maden i restauranten vi fik en retter menu , hvor hovedretten var det bedste jeg har fået at spise en stor fornøjelse.Personalet på hele hotellet,var meget søde, serviceminded.Vi kommer helt sikkert igen.
Dato for ophold: februar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 3. maj 2024
Jamen altså en dejlig måde at starte dagen på, ved at læse din flotte og søde tilbagemelding ❤️
Tusind tak for de konstruktive punkter, dem lover jeg at tage med retur til ledermødet så vi kan få set på bl.a. belysningen.

Vi glæder os til at se jer igen og byde jer hjerteligt velkommen hjem

1.3 km fra Hotel Viking Aqua Spa & Wellness
  • Booking.com
    799 kr.
10.1 km fra Hotel Viking Aqua Spa & Wellness
Gratis parkering
Hotel Jutlandia is blessed with a stunning location overlooking the harbour, providing guests with a picturesque view. As a family-owned establishment, we take pride in offering a warm atmosphere. We offer the following service: 24 hours open front office, bar, restaurant, meeting rooms, parking, fitness. Further we offer long term stays and have several hotel apartments.
    806 kr.
10.2 km fra Hotel Viking Aqua Spa & Wellness
Restaurant
1.555 kr.
    1.555 kr.
12.6 km fra Hotel Viking Aqua Spa & Wellness
Vis flere hoteller i Sæby
Anmeldt d. 20. februar 2024 fra mobile enheder

Generelt et super lækkert ophold med en enkelt overnatning. Dog fik vi et værelse i kælderen hvor der var skimmelsvamp omkring vinduerne og begyndende svamp i hjørnet nederst i højre side når du står med front til vinduet, dette tog personalet på hotel viking meget seriøst og vi fik med det samme en super fin opgradering til et andet værelse, her var vi heldige at få et værelse på 1 sal med havudsigt 2 tv og seperat bad og toilet samt 2 super lækre bamsestole hvor vi kunne nyde aften med en god film efter en lækker middag og et par skønne timer i deres lækre spa.
Min mor og jeg kan varmt anbefale hotel Viking til andre gæster.

Værelsestip: Spørg hellere en gang for meget end en gang for lidt.
2  Tak, 209lenel
John Guldhammer Olesen, Markedsføring hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2024

Kære Lene,
Tusind tak for besøget, og ikke mindst for at du ville hjælpe os ved at nævne de konstruktive kritikpunkter du havde direkte til os i receptionen. Derved giver du os en chance for at skabe netop den oplevelse vi lever og ånder for at give jer. ❤️

Vi håber at vi får lov til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen.

Anmeldt d. 17. februar 2024

Ikke lige så hyggeligt som Ystad Saltsjobad, men helt fint til prisen, og vist også ok i forhold til Danske standarder, godt udvalg af pools, med modstrøms bassin, saltvandspool (dog ikke særlig meget salt i, i forhold til klor), der er ikke kælet for detaljerne, men det er stadig skønne omgivelser. Der er stort potentiale for forbedring hvad angår detaljerne og at skabe en hyggelig atmosfære

Tak, nicoleschnack

Kære Nicole,

Tak for en flotte og velskrevne/velmenende tilbagemelding 🙌 Vi arbejde hele tiden på at gøre oplevelsen endnu bedre, og dejligt du kan se potentialet ❤️ inden længe kan vi præsentere en ny lækker indgang til spaområdet samt bar, og selve omklædningen står nu færdig med et hyggeligt miljø. Så vi har mange fede planer for hvad år 2024 skal bringe til at nye oplevelser og renoveringer. Dem håber jeg vi kan få lov til at vise dig, næste gang vi er så heldige at byde dig hjerteligt velkommen hjem

Anmeldt d. 6. februar 2024

Dejligt wellness ophold med lækker aftensmad og fint serviceniveau.
Morgenbuffet kunne opgraderes med lidt flere oste og müsli/granola.
Savnede bedre instruktion inden kørsel i Porsche.
Skøn saltvands scrub.
Kan varmt anbefale stedet

Tak, Susanne K

Kære Susanne,
Tusind tak for besøget, og ikke mindst for at du ville bruge din tid på at skrive en så flot og konstruktiv tilbagemelding på dine oplevelser hos os. Jeg lover at tage dem med retur til de afdelinger der kan gøre noget ved det. Morgenbuffeten er i skrivende stund under forandring, og jeg håber vi kan få lov til at vise den frem ved dit næste besøg.

Håber du trods alt nød turen i Porschen 🙌 Hvis du har behov for mere guidning heri, så siger du bare til - så kommer vi gerne ud og hjælper. Det skal nemlig være en sand lækker oplevelse hele vejen igennem.

Håber vi får lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen

salg og marketingchef

Anmeldt d. 28. januar 2024

Ville ønske der var mere ro i SPAen og fokus på rolige omgivelser. Savnede noget stille musik. Der var meget larm fra de varme spa bassiner. Kunne være lækkert med vildmarksbad udenfor.

Lækker 3 retters menu i restauranten og god service. Hyggeligt med musik lørdag aften.

Dato for ophold: januar 2024
Tak, Louise S

Kære Louise,
Tusind tak for besøget og ikke mindst din værdifulde tilbagemelding - det er virkelig værdsat.
Vi arbejder på flere tiltag i spaområdet, og herunder også en musik løsning. jeg lover at sende de rosende ord videre til mine dejlige kolleger i restaurant og køkken . det kommer til at sætte en endnu større smil på deres læber ❤️

Indtil da, så glæder vi os til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen

Anmeldt d. 23. januar 2024

Absolut top dollar kvalitet indenfor alle områder. Flot værelse med tv og udsigt, utrolig velinformeret og sødt personale. Rengøring i top overalt. Spaområde mega lækkert. Alt i virkelig høj kvalitet. Og leje af Porsche er toppen.

Dato for ophold: januar 2024
Tak, Heidi Dolly C

Kære Heidi,
Du gør det rart at møde ind, og lande til så mange søde ord - tusind tak for at du ville bruge din tid på at skrive til, og om os.
Vi glæder os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen, og ikke mindst få booket en tur i vores Porsche 911'er, som jeg kun kan stemme i om - den er MEGA fed at køre i. 🙌😁