Susanne K
København, Danmark

Dejligt wellness ophold

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 6. feb. 2024
Dejligt wellness ophold med lækker aftensmad og fint serviceniveau.
Morgenbuffet kunne opgraderes med lidt flere oste og müsli/granola.
Savnede bedre instruktion inden kørsel i Porsche.
Skøn saltvands scrub.
Kan varmt anbefale stedet
Dato for ophold: februar 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 3. maj 2024
Kære Susanne,
Tusind tak for besøget, og ikke mindst for at du ville bruge din tid på at skrive en så flot og konstruktiv tilbagemelding på dine oplevelser hos os. Jeg lover at tage dem med retur til de afdelinger der kan gøre noget ved det. Morgenbuffeten er i skrivende stund under forandring, og jeg håber vi kan få lov til at vise den frem ved dit næste besøg.

Håber du trods alt nød turen i Porschen 🙌 Hvis du har behov for mere guidning heri, så siger du bare til - så kommer vi gerne ud og hjælper. Det skal nemlig være en sand lækker oplevelse hele vejen igennem.

Håber vi får lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen

salg og marketingchef
Gratis parkering
Rolykke er beliggende op til skov og å. Nyd de nyrenoverede værelser og de skønne omgivelser. 600 til Sæby centrum, 1,5 km til strand, 12 km til Frederikshavn, 50 km til Aalborg og 53 km til Skagen.
1.4 km fra Hotel Viking Aqua Spa & Wellness
      2.363 kr.
    0.0 km fra Hotel Viking Aqua Spa & Wellness
    Vis flere hoteller i Sæby
    Anmeldt d. 28. januar 2024

Ville ønske der var mere ro i SPAen og fokus på rolige omgivelser. Savnede noget stille musik. Der var meget larm fra de varme spa bassiner. Kunne være lækkert med vildmarksbad udenfor.

Lækker 3 retters menu i restauranten og god service. Hyggeligt med musik lørdag aften.

Tak, Louise S
    John Guldhammer Olesen, Markedsføring hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2024

Kære Louise,
    Tusind tak for besøget og ikke mindst din værdifulde tilbagemelding - det er virkelig værdsat.
    Vi arbejder på flere tiltag i spaområdet, og herunder også en musik løsning. jeg lover at sende de rosende ord videre til mine dejlige kolleger i restaurant og køkken . det kommer til at sætte en endnu større smil på deres læber ❤️

Indtil da, så glæder vi os til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen

Anmeldt d. 23. januar 2024

Absolut top dollar kvalitet indenfor alle områder. Flot værelse med tv og udsigt, utrolig velinformeret og sødt personale. Rengøring i top overalt. Spaområde mega lækkert. Alt i virkelig høj kvalitet. Og leje af Porsche er toppen.

Tak, Heidi Dolly C

Kære Heidi,
    Du gør det rart at møde ind, og lande til så mange søde ord - tusind tak for at du ville bruge din tid på at skrive til, og om os.
    Vi glæder os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen, og ikke mindst få booket en tur i vores Porsche 911'er, som jeg kun kan stemme i om - den er MEGA fed at køre i. 🙌😁

Anmeldt d. 18. januar 2024 fra mobile enheder

Var til dagsmøde med overnatning. Langt de fleste overnatningssteder er efterhånden gode til gæsteservice, men synes alligevel der var et ekstra gear her. Utroligt opmærksomt og imødekommende personale som sammen med gode faciliteter, gjorde opholdet rigtigt godt. Jeg kommer igen.

Dato for ophold: januar 2024
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Søren S

Køre Søren,
    Vi går på arbejde hver dag, for at høre disse ord ❤️ Tusind tak for at du ville bruge tiden på at skrive til - og om os. Det varmer i dén grad i vores servicenørdehjerter 🫶
    Vi GLÆDER os til at by dig hjerteligt velkommen hjem igen - uanset om det er i kursus - eller privat regi

alt det bedste,

Anmeldt d. 13. januar 2024

Værelser
    Vi havde valgt et standard værelse, det var dejligt stort, gode senge, gode stole og fint badeværelse. Dog er værelserne noget lyt, specielt ud mod gangen.

Spa
    området er lækket, med div boble, varmtvands-, koldtvands bade, og saunaer. Samt en skøn tag spa med udsigt over Kattergat.
    Det trækker dog ned at “Drinks/cocktail” der serveres er virkelig ringe kvalitet i form af færdiglavede drinks. Så er det bedre ikke at tilbyde dem.

Maden og betjening.
    3 retters menu var en del af pakken, og ikke noget at udsætte på maden, fik bl.a. det møreste kalvekød jeg har fået længe og en virkelig lækker dessert.
    Men desværre falder betjening igennem,
    5 forskellige tjenere iløbet af aftenen, alle smilende og venlige, men alle virkede noget urutinerede, samt at tjeneren havde glemt os og der gik en time fra vi fik hovedret til vi fik dessert.

Til prisen forventer man at personalet er skarpt og ikke kun smilende og høflige hvilket de bestemt var, men der er lidt for meget deltids/afløser kvalitet ihvertfald i restaurant Bl.a. når man i baren spørger om de har stout øl og svaret er “ Øhh det er den mørke??”

Værelsestip: Der skal være for spaen man kommer som er fin, man kan finde bedre hotel og mad oplevelser til samme pris.
    Tak, bjarkekl

Kære Bjarke,
    Tusind tak for besøget, og ikke mindst for at du ville vende retur med en så velmenende og konstruktiv tilbagemelding.
    Jeg tager den med til næstkommende ledermøder, og så præsenterer dine tanker og mulige løsninger.

Indtil da håber jeg vi får lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen,

alt det bedste,

Anmeldt d. 26. november 2023

Vi havde bestilt 1 overnatning med spa, wellness samt en 3-retters menu.
    Vi ankom til et hotel som ligner en trist industribygning ude fra vejen og var ikke særligt indbydende.. venlig betjening af receptionisten. Værelser var pæne og rene, dog med udsigt ud til vejen og hvad der lignede et efterladt møbelhus. Vi ankom til deres spa og wellness som mest af alt mindede om en opgraderet svømmehal - der var ikke meget damp i deres dampbad og emmede ikke ligefrem af luksus. Deres område på taget med saltvandbassin var lækkert, med kattegat som lå meget fjernt i horisonten. Til aftensmaden valgte jeg for 100 kr. ekstra at opgradere til ribeye dertil pommes frites og bearnaise, som smagte rigtig godt. Servicen var dog mangelfuld - de kom på intet tidspunkt ned for at spørge om vi manglede noget og made blev præsenteret af en mumlende ungarbejder.
    Morgenmaden var derimod en rigtig sløj omgang, med tørt gammelt rugbrød og boller samt lunken juice og mælk. Udvalget var heller ikke det største og der manglede sgu en del ting.

En lidt skuffende følelser vi må tage med hjem fra Hotel Viking Sæby. At de er blevet kåret til Danmarks bedste spa og wellness for andet år i træk, kan man godt undre sig lidt over.

Dato for ophold: november 2023
    3  Tak, 34.677.889.944

Kære Oscar,
    Tusind tak for besøget, og din konstruktive tilbagemelding.
    Jeg lover at tage denne med til resten af ledelsen, så vi kan se på indsatsområder til de punkter som kan ændres.
    Morgenbuffeten står i disse dage overfor en markant ændring til det bedre, så jeg håber den vil falde i din smag hvis vi får lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen.
    John Guldhammer OIesen,