Heidi Dolly C

Absolut bedste kvalitet.

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. jan. 2024
Absolut top dollar kvalitet indenfor alle områder. Flot værelse med tv og udsigt, utrolig velinformeret og sødt personale. Rengøring i top overalt. Spaområde mega lækkert. Alt i virkelig høj kvalitet. Og leje af Porsche er toppen.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 3. maj 2024
Kære Heidi,
Du gør det rart at møde ind, og lande til så mange søde ord - tusind tak for at du ville bruge din tid på at skrive til, og om os.
Vi glæder os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen, og ikke mindst få booket en tur i vores Porsche 911'er, som jeg kun kan stemme i om - den er MEGA fed at køre i. 🙌😁

Alt det bedste,

Gratis parkering
Rolykke er beliggende op til skov og å. Nyd de nyrenoverede værelser og de skønne omgivelser. 600 til Sæby centrum, 1,5 km til strand, 12 km til Frederikshavn, 50 km til Aalborg og 53 km til Skagen.
  • ZenHotels.com
    • ZenHotels.com
    5.4 km fra Hotel Viking Aqua Spa & Wellness
    Vis flere hoteller i Sæby
    Anmeldt d. 18. januar 2024 fra mobile enheder

Var til dagsmøde med overnatning. Langt de fleste overnatningssteder er efterhånden gode til gæsteservice, men synes alligevel der var et ekstra gear her. Utroligt opmærksomt og imødekommende personale som sammen med gode faciliteter, gjorde opholdet rigtigt godt. Jeg kommer igen.

Dato for ophold: januar 2024
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Søren S
    John Guldhammer Olesen, Markedsføring hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2024

Køre Søren,
    Vi går på arbejde hver dag, for at høre disse ord ❤️ Tusind tak for at du ville bruge tiden på at skrive til - og om os. Det varmer i dén grad i vores servicenørdehjerter 🫶
    Vi GLÆDER os til at by dig hjerteligt velkommen hjem igen - uanset om det er i kursus - eller privat regi

Anmeldt d. 13. januar 2024

Værelser
    Vi havde valgt et standard værelse, det var dejligt stort, gode senge, gode stole og fint badeværelse. Dog er værelserne noget lyt, specielt ud mod gangen.

Spa
    området er lækket, med div boble, varmtvands-, koldtvands bade, og saunaer. Samt en skøn tag spa med udsigt over Kattergat.
    Det trækker dog ned at “Drinks/cocktail” der serveres er virkelig ringe kvalitet i form af færdiglavede drinks. Så er det bedre ikke at tilbyde dem.

Maden og betjening.
    3 retters menu var en del af pakken, og ikke noget at udsætte på maden, fik bl.a. det møreste kalvekød jeg har fået længe og en virkelig lækker dessert.
    Men desværre falder betjening igennem,
    5 forskellige tjenere iløbet af aftenen, alle smilende og venlige, men alle virkede noget urutinerede, samt at tjeneren havde glemt os og der gik en time fra vi fik hovedret til vi fik dessert.

Til prisen forventer man at personalet er skarpt og ikke kun smilende og høflige hvilket de bestemt var, men der er lidt for meget deltids/afløser kvalitet ihvertfald i restaurant Bl.a. når man i baren spørger om de har stout øl og svaret er “ Øhh det er den mørke??”

Værelsestip: Der skal være for spaen man kommer som er fin, man kan finde bedre hotel og mad oplevelser til samme pris.
    Tak, bjarkekl

Kære Bjarke,
    Tusind tak for besøget, og ikke mindst for at du ville vende retur med en så velmenende og konstruktiv tilbagemelding.
    Jeg tager den med til næstkommende ledermøder, og så præsenterer dine tanker og mulige løsninger.

Indtil da håber jeg vi får lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen,

Anmeldt d. 26. november 2023

Vi havde bestilt 1 overnatning med spa, wellness samt en 3-retters menu.
    Vi ankom til et hotel som ligner en trist industribygning ude fra vejen og var ikke særligt indbydende.. venlig betjening af receptionisten. Værelser var pæne og rene, dog med udsigt ud til vejen og hvad der lignede et efterladt møbelhus. Vi ankom til deres spa og wellness som mest af alt mindede om en opgraderet svømmehal - der var ikke meget damp i deres dampbad og emmede ikke ligefrem af luksus. Deres område på taget med saltvandbassin var lækkert, med kattegat som lå meget fjernt i horisonten. Til aftensmaden valgte jeg for 100 kr. ekstra at opgradere til ribeye dertil pommes frites og bearnaise, som smagte rigtig godt. Servicen var dog mangelfuld - de kom på intet tidspunkt ned for at spørge om vi manglede noget og made blev præsenteret af en mumlende ungarbejder.
    Morgenmaden var derimod en rigtig sløj omgang, med tørt gammelt rugbrød og boller samt lunken juice og mælk. Udvalget var heller ikke det største og der manglede sgu en del ting.

En lidt skuffende følelser vi må tage med hjem fra Hotel Viking Sæby. At de er blevet kåret til Danmarks bedste spa og wellness for andet år i træk, kan man godt undre sig lidt over.

Dato for ophold: november 2023
    3  Tak, 34.677.889.944

Kære Oscar,
    Tusind tak for besøget, og din konstruktive tilbagemelding.
    Jeg lover at tage denne med til resten af ledelsen, så vi kan se på indsatsområder til de punkter som kan ændres.
    Morgenbuffeten står i disse dage overfor en markant ændring til det bedre, så jeg håber den vil falde i din smag hvis vi får lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen.
    Alt det bedste,
    John Guldhammer OIesen,

Anmeldt d. 6. november 2023

Det var desværre en skuffet fornemmelse vi havde, efter at have brugt 4 timer på transport i alt. Billederne er meget indbydende og synes, at mange influencers snakker pænt om stedet. Det havde helt klart givet en god fornemmelse, da jeg købte Spa og Tapas i gave til min kæreste.
    Vi blev desværre meget skuffet fra vi trådte ind i omklædningen. Det er fælles omklædning i små båse. Det gav mange andre følelser end, at det var et spa man var på vej ind i. Toilettet var gennemblødt og lugtede fælt af tis. Bagefter trådte vi ind i spaen. Det var meget koldt, alle stole var optaget af håndklæder, men meget få mennesker i spaen. Vi prøvede alle spabadende, men vi rystede af kulde. Boblebadene føltes ikke som 37 grader og det store bassin i midten, rystede vi så meget i, at vi ikke kunne være der i. Desværre rigtig ærgerligt. Vi fik tapas med til spaene, som virkede meget indbydende. Desværre var osten så hård og tør, at den ikke kunne bides over og rodfrugtchipsene var blevet bløde, så det var intet knas i. Jeg ved ikke om det har været opbevaret i køleskabet eller, men det var virkelig ikke det vi havde håbet på. Personalet var rigtig sødt og i mødekommende.
    Alt i alt er jeg ærgerlig over at have givet en god sum penge, for noget vi kun var i 1,5 time inden vi igen vendte snuden mod Silkeborg.

Dato for ophold: november 2023
    Tak, Frederikke D

Kære Frederikke,
    Først og fremmest skal der lyde et stort tak for besøget, og dernæst tusind tak for at vende tilbage til os med dine tanker omkring dine oplevelser hos os. Jeg vil rigtigt gerne høre fra dig, da jeg godt kunne bruge nuanceringerne til min tilbagemelding til resten af ledelsen.
    Håber du har tid og lyst, min direkte mail er jo@hotelviking.dk
    Alt det bedste, og på forhåbentligt genhør.

Anmeldt d. 31. oktober 2023

Blandede oplevelser de 3 gange jeg har været der, kunne aldrig finde på at købe ophold når de ikke på tilbud, det er simpelthen ikke det værd, spaen er ikke noget at råbe hurra for, temperaturen i boblebadende føles ikke i nærheden af 36°C de gange jeg har været der, og føltes næsten "kolde" det har alle 3 gange været samme mening fra de gæster jeg har snakket med i spa området, det er super ærgerligt, og ødelægger en kæmpe del af oplevelsen, en mere passende temperatur ville nok være 38°
    Wellness bassinet på 30°C er kedeligt og føltes lidt ligegyldigt, temperaturen er også "lav" i forhold til at skulle være spa område, bassinet skal ikke forveksles med et Varmtvands/Terrapi bassin
    Dampbadet var ikke funktionelt den ene gang jeg var der.
    Udsigten fra Terrasen med Boblebad og saltvandsbassin, er ikke så imponerende igen, der er god udsigt til taget på bygningen, man kan dog se lidt af havet,
    Gratis frugt i spaen er rart, dog ville et mere blandet indhold være at fortrække, virker til at det oftest er melon
    Sidste gang jeg var der, så badeværelset ret kedeligt og træt ud. (Brusekabine og loft)
    Der er meget støj udefra, hvis man åbner altan dørene, hvis man har værelse ud mod Frederikhavnsvej

Maden er ok (3 Retters), men så heller ikke mere end det. (Ikke værd at tilkøbe)
    Morgenmadsbuffeten er ok, men savner et større udvalg

Spa og Burger oplevelsen kan anbefales, et tip ville være at købe Spa og Burger i forbindelse med et ophold, for at få ekstra spa tid næste dag, burgeren kan bestilles helt frem til KL. 15, så man kan få nogle ekstra timer i spaen og slutte af med burger og pomfritter, til en fornuftig merpris

Dato for ophold: september 2023
    Tak, Magnus K
    John Guldhammer Olesen, Markedsføring hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2023

Kære Magnus.

Først og fremmest vil jeg gerne takke dig for besøget, og ikke mindst at du vil vende tilbage til os med en så fin og konstruktuiv tilbagemelding på din oplevelse. Det er virkelig værdsat, og der er bestemt nogle konkrete ting vi kan se på.

Hvis du har lyst og tid vil jeg meget gerne i dialog med dig, da vores eksistensberetigelse ligger at at skabe gode minder.
    Netop derfor er jeg også dybt interesseret i nuancerne og ikke mindst hvad dine forventninger var inden du ankom, og hvem vi sammenlignes med.

Min direkte mail er jo@hotelviking.dk eller så kan du også ringe på 40517311, det vil være mere end værdsat :)

John G. Olesen
    Hotel Viking - Spa & Wellness