2 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com191 US$
Hotels.com191 US$
Travelocity191 US$
Tripadvisor191 US$
Orbitz.com191 US$
eDreams190 US$
Anmeldt d. 22. august 2022

Nu vi kommet der igennem 10 år.
kort beskrevet prisen er steget og kvalitet er faldet.

Morgen buffet ikke noget og sætte en fingerer på. rigtig godt

Spa det er som det altid har været. men har dog renoveret som er rigtig godt (hvis man bliver færdig med det, flere steder huller i væggen, noget gulv oven på som buler op og ikke særlig pænt)
så havde i før i tiden en til og løbe rundt og tag ting ud af spaen, hende mangler i godt nok. altid flink og altid ryddet op ved bord i spa. frugten i spaen var ikke noget specielt. (noget bedre under Corona da det var skåret og i små bøtter) bare frugt. ikke særligt indbydende.

Værelse er fint skal vi ikke være så meget alligevel.

aftensmaden, er bare faldet i niveau, før i tiden vidste man altid at det var en lækkert 3 retter menu, i dag hedder den enten Majskylling, eller fladfisk, eller Himmerland kalv (det sidste rigtig godt) jeg tager ikke på et hotel men så fin en restaurant for og få Majskylling, kylling kan jeg lave til hverdag.

Generelt er der meget på hele hotellet der ikke er færdig gjort eller også har man bare lade det stå.

Det var også fint for 7 år siden hvor vi købte en weekenden for 2 for 1990 kr i alt (i en weekend). Og det var også med aften mad og morgenbuffet, på bedre værelser end de billigst i dag. I dag koster 7480 kr for 2 personer en weekend, så det er steget en del siden da. Og niveau og kvalitet desværre dalet en del.

Hvis bare kvalitet var som dengang så havde de 7480 kr være fint givet ud. Vi anbefalet jer engang til alle, i dag Gør vi desværre ikke længere. Så vi kigger efter andre steder en anden gang, håber i tager det til jer og kigger på det så det bliver den oplevelse det var engang.

Dato for ophold: august 2022
Tak, anderslO409FI
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. september 2022

Kære Anders,

Tak for din besked og din konstruktive tilbagemelding angående jeres ophold hos os. Tak for de rosende ord om vores morgenbuffet. Det sætter vi stor pris på, og vi er også stolte af den :)

Jeg er meget ked af at høre, at jeres helhedsoplevelse hos os ikke levede op til jeres forventninger.
Tilfredshed blandt vores gæster er vores topprioritet, da det selvsagt er vores eksistensberettigelse og jeg er virkelig ked af, at dette ikke var jeres oplevelse.

Vi er øjeblikket ved at renovere rundt omkring på hotellet, for at gøre oplevelsen endnu bedre, og vi forsøger at holde byggerodet til det minimale, da vi ved, at det visuelle betyder meget.
Nogle gange er det svært at “gemme” det hele væk, og jeg er ked af, at det har givet jer et ufærdigt indtryk af vores spa. Vi håber at kunne få lov til at vise jer det færdige resultat en dag.

Jeg er meget ked af at høre, at du ikke var helt tilfreds med vores valg af aftenmenu. Den skiftes løbende, og vi forsøge hele tiden at forny os og lytte til vores gæster. Køkkenchefen søger altid at trylle med sæsonen lækre råvarer, og hertil lækkert kød af høj kvalitet. Her bruger vi gerne andet end okse og kalvekød med samme høje kvalitet.
Dejligt at høre, at du kunne lide vores kalvekød.
Vi sætter stor pris på konstruktiv kritik, og jeg vil tage den med videre til vores køkken.

Jeg er ked af at høre, at vi ikke kommer til at invitere jer velkommen hjem til Hotel Viking igen, men skulle I ændre mening, så vil jeg glæde mig til at vise jer forandringerne frem.

Alt det bedste,
John Guldhammer Olesen, Salg og marketingchef

Anmeldt d. 12. august 2022 fra mobile enheder

En dejlig afslappende oplevelse med imødekommende personale og super service. Vi startede oplevelsen med relaxing olie massage, som fik min kæreste og jeg helt ned i gear efterfulgt af spa. Lækker aftensmad og morgenbuffet med alt hvad et morgenmadselskende menneske begærer; lav-selv vafler, røræg, bacon, lækkert friskbagt brød, kaffe og juice - og meget mere!!
Vi tog derfra med batterierne ladet op og helt afslappede. Perfekt oplevelse.

Værelsestip: Vi var der fra torsdag til fredag i uge 32. God plads ved faciliteterne. Gode parkeringsmuligheder. Fin strand i nærheden i gåafstand.
Dato for ophold: august 2022
Tak, Mariapolle27
Anmeldt d. 23. juli 2022 fra mobile enheder

Altid hyggeligt at komme på besøg til noget afslapning. Der er blevet pænere derinde nu da fliserne har fået en pæn afslutning. Og denne gang kunne vi svømme udenfor og svømme rundt med vandstrømmen, det er skide sjovt. Der bliver blæst luft i bassinet så der kommer fart på når man svømmer. Anbefalede dem at lave er skilt om hvor man tændte for vandstrømmen udenfor, for så er det 10 gange sjovere at svømme derude og vi fik andre gæster med derud og prøve, så det bliver spændende at se næste gang om skiltet er sat op, for ingen har jo ide om hvor man tænder for vandstrømmen. Men det gær man på en kontakt inden man svømmer udenfor

Værelsestip: Bestil noget brunch eller burger til opholdet, det gør det bare så meget mere hyggeligt også og skal have noget at spise.
Dato for ophold: juli 2022
Tak, Tina J
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2022

Kære Tina,
Tak for den flotte 5 stjernede anmeldelse og konstruktive feedback, og et kæmpe tak for besøget :)
Jeg har sat gang i at få lavet et nyt skilt dertil, så jeg håber det er på plads næste gang i skal flyde rundt i modstrømsbassinet
alt det bedste,
John G. Olesen, Salg og marketingchef

Anmeldt d. 14. juli 2022 fra mobile enheder

Kombiner gerne to tilbud på hotel Viking
Ved at kombinere et spa ophold med f.eks. Spa og Burger eller Spa og Tapas, kan man få to dage i Spa og en overnatning.
Eller man kan tage Spa og Tapas og en overnatning.
Hotellet er jo et dejligt voksen hotel, her er rent og pænt, og personalet står altid på spring for at hjælpe. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, 293karlt

Kære Karlt.
Tusind tak for de søde ord, og ikke mindst for besøget :)
Vi glæder os til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen kan du tro.
alt det bedste herfra alle os
John G. Olesen, Hotel Viking

Anmeldt d. 6. juli 2022

Jeg inviterede min mor på en overnatning, og det var en helt igennem fantastisk oplevelse. Hele opholdet var der intet at klage over. Flotte og rene værelser, super høflig betjening, lækker mad og super gode faciliteter. Der er intet at sætte en finger på, så et ophold på Hotel Viking kan klart anbefales.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, 654pernillej
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2022

Kære Pernille,
Det er dagens dejligste anmeldelse at møde ind til :) Tusind tak for besøget og for de søde ord.
Dem glæder jeg mig til at dele med resten at familien her :)
Vi glæder os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen.
alt det bedste,
John G. Olesen