142 US$
Travelocity142 US$
Orbitz.com142 US$
eDreams
Anmeldt d. 6. juli 2022

Et helt fantastisk ophold! Dejlig mad, god service og skøn spa. Værelset var så fint! En dejlig par weekend med afslapning!
Vi glæder os til komme igen senere på året, faktisk hele 2 gange mere

Tak, L7827OImariam
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2022

Kæreste "OlMariam"
Åh hvor det varmer med så dejlig en anmeldelse :)
Tusind tak for den, og for at vi måtte danne rammerne om jeres ophold og fritid.
John G. Olesen

Anmeldt d. 4. juli 2022 fra mobile enheder

Bestilt ophold med spa og 3 retters middag.

Fin hurtig check ind. Skulle bestille bord til om aftenen i forlængelse med check ind, kunne vælge mellem kl 18.00 eller 20.30 resten var optaget. Kunne være rigtig dejligt med aftalt spisepunkt ved bestillingen af opholdet .

Fint værelse med bobler og chokolade som velkomst. Udsigt ud over havet og det udendørs boblebad , hvilket var ok for os, men nok lidt mærkeligt for spa gæsterne .
Comfortabel seng og pænt rent.

Lækkert spa , incl frugt og vand, hvilket var dejligt.

Aftens 3 retter smagte fint, der var forskel på portions størrelse , ikke heldigt. .
Blev lidt glemt af tjeneren, så ventede længe på desserten, som absolut var menu’ens svageste ret.

Besøgte baren kort for en godnat drinks og øl, havde ikke flere glas tilbage til fadøl , så måtte vælge en flaskeøl !!!!!

Fin morgenmad, ikke noget at udsætte på den, men heller noget særligt .

Afsluttede opholdet med en tilkøbt massage, som levede op til vores forventning .

Dato for ophold: maj 2022
Tak, gitte l

Kære Gitte,
Tusind tak for besøget og ikke mindst for at du ville vende tilbage med så fin en konstruktiv kritik.
Det er virkelige værdsat kan du tro, og jeg tager denne med på vores ledermøde i morgen tidlig og får vendt denne med køkken og tjenere :)
Vi håber at vi trods dette får lov til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen. :)
John G. Olesen

Anmeldt d. 28. juni 2022

En rigtig god service når man ankommer, bliver spurgt hvornår man vil spise, og om der er noget man ikke kan tåle ,havde min søde veninde med på weekend hos jer og hun kunne ikke tåle noget røget, og det blev der taget hensyn til.
Dejlig velkomst på værelset hvor der stod mousserende vin og dejlig chokolade
Fik en fin tre retters menu, og fantastiks morgenbord der manglede bestemt ingen ting.
Der er fantastisk rent over det hele ,både i wellness, og alle andre steder, det er super der er frisk vand, og frugt til fri afbenyttelse.
Et super ophold vi har haft, og de varmeste anbefalinger
fra Kate og Birgit

Værelsestip: Hvis man vil have havudsigt ,kan man få det, vi havde modsatte side men sol hele eftermidaggen
Tak, BSpus

Kære kate & Birgit,
Tusind tak for besøget og ikke mindst for at I ville bruge tid på at skrive denne flotte anmeldelse.
jeg sender den straks rundt til kollegerne, og så ved jeg bare at denne kommer til at gøre deres dag endnu bedre :)
alt det bedste,
John G. Olesen, Hotel Viking

Anmeldt d. 26. juni 2022 fra mobile enheder

Vi havde en virkelig dejlig oplevelse på Hotel Viking. Rent, pænt og god service.
Syntes vi fik good value for money- aftensmaden var velsmagende og morgenmadsbuffetet var også lækker. Vi sluttede af med en behandling i deres skønhedsklinik, hvilket var så god en oplevelse at vi måtte sande at vi fortrød ikke at ha taget en overnating til.

Vi glæder os til at komme igen.

Tak, 345jakobt

Kære Jakob,
Tusind tak for de søde ord, fire stjerner og ikke mindst for jeres besøg :)
Jeg håber at få lov til at danne rammen om jeres næste ophold igen, og så at I snupper en nat mere - for du har helt ret.
Med to overnatning har I en hel dag hvor I fra morgen til aften bare kan slappe af og nyde spa og wellness.
Vi glæder os til at se jer igen kan du tro, og håber at vi får lov til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen.
John G. Olesen, Hotel Viking

Anmeldt d. 19. juni 2022 fra mobile enheder

Er lige hjemvendt fra den skønneste weekend på Hotel Viking, hvor jeg har fejret min runde fødselsdag sammen med 7 venner.
ALT har bare været i orden! Blev mødt af smilende, hjælpsomme og imødekommende personaler alle steder. Spa-området var super fint og varieret, og til trods for at hotellet var fuldt booket, var der plads nok.
Festens højdepunkt var aftenens middag som blev aftalt på forhånd med køkkenchef Michael - det blev til et besøg i vinkælderen med aperitif, herefter skøn 5-retters menu med lækker vinmenu. Vi sluttede af i loungen med drinks, hvor der også var live musik.
Efter en dejlig nattesøvn i de flotindrettede værelser, spiste vi morgenmad med fin morgenbuffet.
STOR ros til især Michael og kolleger der har gjort min fødselsdagsfejring til et uforglemmeligt minde :)
Største anbefaling herfra - jeg kommer gerne tilbage!

Tak, LenaK383

Kære Lena,
Af hele hjertet tak for de 5 stjerner, Det varmer virkelig.
du kan tro vi også nød jeres besøg og ikke mindst at det blev os der fik æren af
at danne rammerne om din fødselsdag, hvor du også gav os lov til at vise hvad vi også kan.
Skulle hilse igen fra Michael og sige at han gerne gentager succesen :)

Alt det bedste, John G. Olesen & Michael Frølich