Fastlås den laveste pris fra disse websites
142 US$
Hotels.com142 US$
Tripadvisor142 US$
Travelocity
Orbitz.com142 US$
eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt d. 19. juni 2022 fra mobile enheder

Er lige hjemvendt fra den skønneste weekend på Hotel Viking, hvor jeg har fejret min runde fødselsdag sammen med 7 venner.
ALT har bare været i orden! Blev mødt af smilende, hjælpsomme og imødekommende personaler alle steder. Spa-området var super fint og varieret, og til trods for at hotellet var fuldt booket, var der plads nok.
Festens højdepunkt var aftenens middag som blev aftalt på forhånd med køkkenchef Michael - det blev til et besøg i vinkælderen med aperitif, herefter skøn 5-retters menu med lækker vinmenu. Vi sluttede af i loungen med drinks, hvor der også var live musik.
Efter en dejlig nattesøvn i de flotindrettede værelser, spiste vi morgenmad med fin morgenbuffet.
STOR ros til især Michael og kolleger der har gjort min fødselsdagsfejring til et uforglemmeligt minde :)
Største anbefaling herfra - jeg kommer gerne tilbage!

Dato for ophold: juni 2022
Tak, LenaK383
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2022

Kære Lena,
Af hele hjertet tak for de 5 stjerner, Det varmer virkelig.
du kan tro vi også nød jeres besøg og ikke mindst at det blev os der fik æren af
at danne rammerne om din fødselsdag, hvor du også gav os lov til at vise hvad vi også kan.
Skulle hilse igen fra Michael og sige at han gerne gentager succesen :)

Vi glæder os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen.
Alt det bedste, John G. Olesen & Michael Frølich

Anmeldt d. 12. juni 2022 fra mobile enheder

Super lækkert sted. Spa badet og mulighederne for afslapning er kanon. Maden er rigtigt god og personalet er super flinke og hjælpsom. Rigtige gode værelser som er super godt indrettet og man kan gå en tir ned til vandet og kigge hvis vejret tillader det det er bestemt ikke sidste gang vi tager der op.

Værelsestip: En dag er ikke nok. Man skal tage to dage 😊😉
Dato for ophold: juni 2022
Tak, Jonas H
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2022

Kære Jonas
Tusind tak for de søde ord og for at du ville bruge tid på at skrive om dine oplevelser :)
Vi glæder os til at se jer igen kan du tro.
Alt det bedste, John G. Olesen,

Anmeldt d. 4. juni 2022

Vi havde den dejligste weekend i de skønneste omgivelser på hotel vikingen. Rigtig godt spa område, rigtig god restaurant med det sødeste personale og super lækket værelse. Det er ikke sidste gang vi har besøgt hotel vikingen.

Tak, miatR3873JP
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juni 2022

Kære Mia,
Tusind tak for besøget og de søde ord :) Vi vil glæde os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem igen.
alt det bedste, John G. Olesen

Anmeldt d. 3. juni 2022

Men der var sgu ingen service, totalt kolde i røven, og fuldstændig ligeglade. Det eneste de ønskede var at få dagene flyttet - men nej :-(

I kan være helt sikker på at det ikke er jer vi anbefaler til andre og vi besøger heller ikke jer i fremtiden.

Føj for en dårlig oplevelse.

Tak, janneg500
Anmeldt d. 1. juni 2022

Jeg kan varmt anbefale Hotel Viking. Serviceminded personale, stort og lækkert wellness-område med mange forskellige faciliteter, god mad, fine værelser og tæt på standen. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, 584kaspers

Kære Kasper,
Vi glæder os til at se jer igen kan du tro.
Alt det bedste, John G. Olesen,