Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig fint ophold med kollegerne. Der er god mad - både morgen og aften - og betjeningen er rigtig fin, den bliver leveret med et smil.
Der er desuden fin plads til at arbejde med kolleger og samtidig også hygge med dem i Hotel Vikings faciliteter. Kan godt anbefales

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, DanielBloch
Anmeldt d. 6. august 2020

Værelserne er i fin stand med en god seng og dejligt rummeligt badeværelse. Rigtig fin og høflig betjening. Super lækker mad og igen nogle rigtig søde og friske tjenere. Et skønt wellness område med både mulighed for indendørs og udendørs bade.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jkn299
Anmeldt d. 5. august 2020

Super god service, og professionelt personale. Ingen slinger i valsen overhovedet. Sengen var gode. Gode parkerings muligheder lige uden for døren. Maden var pænt Corona-indpakket. Varm anbefaling herfra.
Vi kommer igen:)

Tak, 161tommyj
Anmeldt d. 5. august 2020

Vi havde et gourmet ophold, havde valgt deluxe værelse, fantastisk udsigt og flot og smagfuldt indrettet værelse. Vi hyggede i spaen før vores 3 retters menu. Blev modtaget af en utrolig imødekommende, smilende tjener, der fik os til at føle os yderst velkommen.
Dejlig menu, dog kunne maden godt være lidt varmere, ingen fare for at brænde tungen her.
Morgen buffeten var simpelthen fantastisk, kæmpe udvalg, dejlige hjemmelavede ting, og mulighed for at lave dine egne vafler.
Vi havde et utroligt dejligt ophold, vil klart anbefale hotellet og vender gerne tilbage

Dato for ophold: juli 2020
Tak, elizaa436
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt et deluxe værelse med havudsigt. Det var absolut ikke pengene værd. Vi havde mest udsigt til et grimt teknikområde med brummelyde. Altanen var mikroskopisk lille. Vores altan/værelse lå helt op ad en mur.
Værelset var ok og det var badeværelset også, men at skulle betale yderligere for en såkaldt havudsigt........ spild af penge.
Morgenmaden var fin. Det kneb lidt med opfyldning, men personalet gjorde, hvad de kunne (sikkert unge studerende med sommerferiejob).

Dato for ophold: juli 2020
Tak, BjarneA888
John Olesen, Direktør hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Kære BjarneA888,

Tusind tak for besøget, og for at du ville bruge tid på at skrive til og om os :) Det betyder meget, og vi bruger altid konstruktiv kritik til at rette os efter.

Selvom jeg ville, kan jeg dog ikke bygge hotellets altaner om i nærmeste fremtid. Vi ser ind i en fortsat omfattende renoveringsplan, hvor vi bl.a. ser på værelserne, spaområdet og restauranten :) Så selv om der kun er plads til 2 personer på vores altaner, og 300 meter til havet, så håber jeg at vi troids alt for lov til at danne rammerne om et ophold igen, således du kan se de store forandringer der også kommer til at ske i 2020 og 2021

alt det bedste,
John Olesen, Hotel Viking