Anmeldt d. 2. januar 2020 fra mobile enheder

Vi har lige haft tre overnatninger og en nytårsfest. Fantastisk servicemindede personale. Lækker mad og rene værelser. Dejligt spa og pool område og så havde vi den skønneste solopgang fra værelset. Kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: december 2019
Tak, liselottb392
John O, Chef  hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. januar 2020

Kæreste liselottb392

Hvor varmer det helt enormt meget med så flot en anmeldelse på 5 stjerner. TUSIND TAK :)
Den kan jeg ikke vente med at dele med teamet som gør det hele muligt i virkeligheden.

vi glæder os til at byde dig hjerteligt velkommen hjem igen,
Alt det bedste, John Olesen -Salg og marketingchef

Anmeldt d. 13. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig lækkert hotel
Spa området rigtig hyggelig, dejlige omgivelser, savner noget stille og afslappende musik omkring poolområderne, dejlig af man kan få frisk frugt hele tiden, morgenmaden var god men hel klart plads til forbedringer, det meste er hjemmelavet rundstykkerne er som boller, franskbrød ligner et flutes, osten meget tør i skorpen, kaffen i termokanderne er lunken, opfyldningen af pålæg gik lidt langsom da fader var lille, marmeladen hjemmelavet og uden smag, lækkert at man kan lave vafler, hvis der var dej nok til dem der kommer 45 min før de lukker.

Dato for ophold: december 2019
Tak, kimo180772

Kære kimo180772

Tusind tak for besøget og ikke mindst for at du ville bruge din tid på at skrive til os om dine oplevelser :)
Det betyder meget, og vi kan virkelige bruge god og konstruktiv kritik som din til noget.

Jeg har taget din betragtninger med til F&B manageren der efterfølgende har sørget for at dette ikke burde gentage sig.

Alt det bedste,
John OIesen, Salg og marketingchef

Anmeldt d. 16. november 2019

Vi har netop været et smut på Hotel Viking, hvor vi blev mødt af en spa hvor der i hjørnerne var meget beskidt, javist er det et svært sted at gøre rent. Men. Det burde ikke desto mindre at være muligt. Synes at spa'en er væsentlig bedre beskrevet på hjemmesiden end det faktisk ser ud. Værelset vi fik var gammelt og umoderne og sidst men ikke mindst så var vi i frokost caféen sammen med 2 andre borde á hhv. 4 og 2 personer. Det tog dem en time og 5 minutter at komme med en pastaret og et stjerneskud hvor halvdelen af tingene var kolde.

Tak, MarcusC1925

Kære Marcus,

Tusind tak for besøget, og ikke mindst for at du ville bruge din tid på at skrive til os om din oplevelse. Jeg er ked af at dette var din oplevelse, og jeg kan forsikre dig om at vi efterfølgende bl.a. har gennemgået rengøringen af hjørnerne i spaen og proceduren således dette ikke burde kunne ske igen. Med hensyn til værelserne du har haft, så kan jeg glæde dig med at denne værelsestype bliver renoveret indenfor den næste 24 måneder - og du vil ikke kunne genkende dem :)

Igen tak for at du vil være med til at gøre os endnu bedre gennem din gode og konstruktive kritik.

Alt det bedste, og på forhåbentligt gensyn

Anmeldt d. 12. november 2019

Man kan mærke de vil en masse med stedet, men syntes ikke det lykkes. Hotellet ligger rigtig godt og det kunne være rigtig flot. De skriver de er ved og renover, vi tænkte har de renoveret vores værelse. Der var så meget byggesjusk at det var en rodet /trættende oplevelse at være på sit værelse . Syntes det var træls det var 2 singel senge , man mangler en dobbelseng. Der manglet opbevaring på badeværelse og man følte sig klemt der ude med et badeforhæng. Spa områddet skal ha stor ros , det de havde lavet uden for var også godt men den salt vands pool trænger godt nok til rengøring , de har vidst ikke forstået de mønstre folk har lavet i poolfoliet. Maden vi fik var tip fop af gode råvare , Personalet var utrolig søde og der var en god service. Det kunne ha fået flere stjerner her fra hvis værelset havde samme stand som resten af hotellet . Ja vi vil besøge det igen , men håber med den chance vi vil give det at værelser er renoveret .

Tak, 745skeem

Kære 745skeem

Først og fremmest tusind tak for besøget og for at vi måtte danne rammerne om jeres ophold. :) Det er altid en tillid vi er beærede over at få lov til at løfte.

Du har helt ret i at vi vil en masse, både med oplevelsen og ikke mindst de fysiske rammer. vi knokler med at komme hele vejen rundt på det 14000 kvadrameter store hotel med renoveringen, som du har set, og rigtigt nok påpeger, foregår i etaper. :) Vi glæder os til at tage fat på næste etape i 2020, og bare roligt - vi har allerede en til at se på folien i saltvandbassinet.

Jeg glæder mig til forhåbentligt at kunne vise dig de næste skridt i renoveringen, og byde jer hjerteligt velkommen hjem igen. Alt det bedste herfra,

Anmeldt d. 10. november 2019

Havde et spaophold m 3 retter. Hotellet er rent og pænt. Værelset vi fik var gammelt men rent. Ikke vildt romantisk.
Aftensmaden var god. Tjenerne søde men de vidste ikke ret meget om de vine der skulle serveres t vinmenuen. Morgenmaden var rigtigt lækker og varieret.
Synes spaen var overrendt pga et firmaarrangement. Det kunne man godt have advaret om på forhånd. Ikke så flot udsigt indefra. Fra tagets saltvandspool og jacuzzi skal man også kigge langt efter havet. Først skal ens øjne lige kigge henover et grimt tag og adskillige sommerhuse.
Højdepunktet var de gode drinks i loungen om aftenen. Men det var heldigt for der sker ikke noget som helst i Sæby efter lukketid.
Alt i alt en ok weekend pga vi havde købt opholdet t 1/2 pris.

Tak, Tegnedrengen

Kære Tegnedrengen,

Tusind tak for besøget, og ikke mindst for at du ville bruge din tid på at hjælpe os til at blive endnu bedre.
Vi elsker at udvikle os sammen med gæster som dig, der vil tage sig tiden til at skrive god og konstruktiv kritik. Det er værdsat kan du tro.

Vi kan desværre ikke gøre så meget ved sommerhusene foran hotellet. Vi føler os heldige over at der ikke mere end 300 meter fra bassin kanten til strandkanten - og samme afstand til den smukke skov. Vi elsker også at der ikke sker så meget omkring hotellet, og håber på at gæsterne kan bruge det øjebliks stilhed og ro til at genfinde roen i den travle hverdag og hinanden.

Vi har siden dit besøg udvidet vores cocktailkort, og lavet en hyggelig kaffelounge hvor der er plads til hygge og brætspil med god kaffe og coctails.

Jeg håber vi trods alt får lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem en anden god gang.

Alt det bedste,