Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Weekendophold” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 2 websteder mere!
Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Sæby
Bidrager på niveau
9 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Weekendophold”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 7 december 2016 fra mobile enheder

Vi var inviteret til julefrokost på Hotel Viking, valgte at tage en weekend der. Det nød vi, maden var god, viking burger kan anbefales. Værelset godt, pænt og rent. Morgenmaden var overdådig, alt hvad vi kunne ønske os og mere til. Personalet gode for en frisk bemærkning, dejlig stemning.
Alt i alt et sted vi gerne kommer igen.

Overnattede December 2016, rejste som et par
Tak, TinaS01
John O, Chef  hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort, svarede på denne anmeldelse, 8 december 2016
Kære Tina,

Tusind tak for besøget, og tak for de rosende ord fra jeres julefrokost og dit ophold hos os :) Du kan tro de varmer i sådan en dansk vinter. Jeg skynder mig at dele denne skønne anmeldelse med resten af holder, og giver dem dit skulderklap og et tak for indsatsen.

Vi vil glæde os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem en anden god gang

Med ønske om en rigtig glædelig jul og en fantastisk nytår

De bedste hilsner,
John Olesen, Salg og marketingchef

Skriv en anmeldelse

190 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (30)
Dato | Vurdering
Dansk først
Taastrup, Danmark
2 anmeldelser
5 ud af 5 bobler Anmeldt 5 december 2016

Beliggende tæt på strand og by. Der er mulighed for en fin gåtur fra hotellet til havnen i Sæby, man går på promenade hele vejen.

Lækker morgenmad og serviceminded personale.

Hotellet er let at komme til, og parkeringen er gratis.

• Overnattede December 2016, rejste som et par
      Søvnkvalitet
      Renlighed
      Service
Tak, twitDahl
John O, Chef  hos Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort, svarede på denne anmeldelse, 7 december 2016
Hej,

Mange tak for besøget her i juletiden, og tusind tak for at du ville bruge lidt at din tid på at skrive denne fine anmeldelse af jeres besøg hos os. :)

Jeg glæder mig til at dele denne med resten af holdet

Glædelig jul og godt nytår

Hjørring, Danmark
Bidrager på niveau
4 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
3 ud af 5 bobler Anmeldt 20 november 2016 fra mobile enheder

Dejligt afstressende med en god behandlingsafdeling (ViWell). Restauranten serverede udmærket mad, der dog ikke bemærkede sig særligt. Serveringen bar præg af, at der med fordel kunne have været en ekstra på arbejde - personalet løb rundt og tre rette mad blev serveret på 2,5 time.

Overnattede November 2016, rejste som et par
Tak, jensettrup10
Kære Jens,

Tusind tak for besøget, de rosende ord og konstruktive kritik i forbindelse hermed :)
Jeg tager din gode kritik med til ledermøde, og præsentere dem for din oplevelse.
Så gør vi hvad vi kan for at dette ikke gentager sig.

Jeg håber at vi kan få lov til at byde dig hjerteligt velkommen hjem en anden god gang.
De bedste hilsner,
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
5 ud af 5 bobler Anmeldt 17 november 2016

Har haft to overnatninger på Hoteller. Sødt og imødekommende personale.
God 3 retters menu med tjenere der forstod deres roller og gjorde det helt perfekt.

Lærregit besøg i vinkælder, med vin smagning og gode historier om vin.

Lækkert spaområde, rent op pænt, fed med saltvandspool og spa på taget i det fri

• Overnattede November 2016, rejste på forretning
      Værdi
      Søvnkvalitet
      Service
Tak, Jacob G
Kære Jacob,

WOW hvor er vi stolte over at have dannet rammer og indhold til din oplevelse - Jeg glæder mig til at dele denne skønne besked med resten af holdet. Det er noget af et skulderkla :)

Jeg håber på at vi får lov til at prøve igen i fremtiden, og vi vil glæde os til at byde jer hjerteligt velkommen hjem.

De bedste hilsner og glædelig jul

Viborg, Danmark
1 anmeldelse
5 ud af 5 bobler Anmeldt 6 november 2016 fra mobile enheder

Flotte store værelser og dejlig udsigt.
Professionel betjening i både reception, restaurant og café. Super lækker mad.
Stort og hyggeligt spa område med alt hvad der dertil hører.
Med hensyn til træk fra vinduer på værelser, så bare husk at lukke for spjældet ;-)

Overnattede November 2016, rejste som et par
Tak, Lars C
Kære Lars,

Tusind tak for dit besøg hos os, og ikke mindst at du vil skrive lidt om dine oplevelser. Vi bruger det aktivt i vores dagligdag, og til vores produktudvikling - så enhver tilbagemelding er værdsat.

Det var godt at du opdagede spjældet :)

Jeg håber at vi kan få lov til at byde jer hjerteligt velkommen en anden gang.
De bedste hilsner
Salg og marketingchef
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Sæby
10.5 km væk
Park Hotel
Nr. 3 af 15 i Frederikshavn
4.0 ud af 5 bobler 65 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort

Ejendom: Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort
Adresse: Frederikshavnsvej 72, Sæby, Frederikshavn 9300, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Frederikshavn > Sæby
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter Gratis parkering Restaurant Spa Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Sæby
Prisklasse (pr. overnatning): 816 kr.-1.381 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort 3*
Antal værelser: 89
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Priceline og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Hotel Viking Aqua, Spa And Wellness Resort
Hotel Viking Aqua, Spa & Wellness Saeby

Er dette din TripAdvisor-registrering?