“Hyggelig og personlig med god mad.”
Anmeldelse af Cafe Mathilde

Cafe Mathilde
nr. 12 af 32 Restauranter i Sæby
Anmeldt 21. maj 2024 fra mobile enheder

Frokost, lækker sandwich i hjemmebagt bolle og brød. Portionerne var til den gode side.
Betjening af fruen selv var hyggelig og meget personlig.
Dejligt sted, helt nede på jorden ☺️

Dato for besøg: maj 2024
Tak, kihl2018

Anmeldt 4. maj 2024

Finurlig cafe med en masse ting af alle slags, hvilket bidrog til en hyggelig atmosfære.
Dog! Maden var ikke særlig opløftende. Jeg fik nachos, osten var ikke smeltet helt, guacamolen var helt sikker ikke hjemmelavet. Min veninde fik en Cecar salat - det var som hun beskriver det “kedelig”.
Vi slutter af med en iskaffe som ikke er i nærheden af hvad en iskaffe er. Den smagte af kold mælk med en slat filterkaffe. De lavede den endda om, uden det gjorde nogen forskel. Min veninde fik en cappuccino som var meget tynd kaffe og mælket.
Vi var ikke begejstret. Sødt service, en smule forvirret. Vi fik maden før vi fik drikkelse.

Dato for besøg: maj 2024
    • Stemning
Tak, 798riem
Anmeldt 12. september 2021

Besøgte Mathilde ifb. Open By Night i Sæby, sad uden for ved et lille bord i små hyggelige omgivelser. Maden var god, hurtigt klar, og en sød frisk ung pige serverede det. Det var en lækker sandwich, dertil et godt glas mikrobryggeri øl.

1  Tak, Bjarne C
Anmeldt 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi er gået forbi mange gange. Denne gang ville vi have en morgen kaffe klokken 10.
Vi kommer inden for og bliver hurtigt vist ind i det skjulte baglokale, hvor der gemmer sig et sjovt udvalg af ting og sager.
Der var også julepynt, som vi fik købt en del af.
En skjult perle for en familie, som ofte besøger Sæby.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt 18. juli 2019 fra mobile enheder

Hyggelig cafe i Sæby midtby, hvor det er muligt at sidde inde eller ude; alt afhængig af vejret.
Jeg har indtil videre smagt burgeren og kylling/bacon sandwich, begge dele smagte rigtig lækkert.

Take-away er muligt, som kan være belejligt for både lokal og turist. :)

Dato for besøg: juli 2019
3  Tak, SoerenAndersen

Rejsende, der kiggede på Cafe Mathilde, kiggede også på

Sæby, Frederikshavn

Har du været i Cafe Mathilde? Fortæl om dine oplevelser!