“Fantastisk oase”
Anmeldelse af Beuchert's Beer Garden

Beuchert's Beer Garden
Køkkener: Amerikansk
Anmeldt 27. juni 2017

Min kæreste og jeg kom til Charlotte Amalie på en søndag, hvor alt var lukket. Altså på nær lige denne lille perle. Den frodige gårdhave indbyder til en af de mange forskellige øl eller drinks, som den enormt venlige ejer har på menukortet. Særligt kan anbefales stedets margarita - de skilter med, at den er verdens bedste, og vi er tilbøjelige til at give dem ret!

Tag herhen hvis du vil have en dejlig kold øl/drink og nyde den behagelige og hyggelige service!

Tak, Grauen

Anmeldt 10. september 2016

Her kan du få en god og kold øl væk fra varmen og fra hovedgaden. Det er en hyggelig gårdhave at sidde i, og værten gør oplevelsen endnu hyggeligere. Han gav en god snak og har mange gode og forskellige øl at tilbyde.

Tak, P-jensen85
Anmeldt 20. marts 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt lille sted. Som ligger lidt skjult fra hovedgadens ræs af taxier og turister. Fik en enkel øl i forbindelse med byrundtur. En rigtig lille bæverding.

Tak, Peter S
Anmeldt 11. marts 2015

Fantastisk lille gårdhave med masser af charme. Står i stærk kontrast til Charlotte Amalies fancy butikker med Rolex og Gucci. Stedet har mange spændende øl fra det meste af verden. Bestemt et besøg værd.

• Stemning
Tak, Tim R
Anmeldt 23. april 2014

The Beer Garden skal du kikke efter. På danske kort skal du gå efter Dronningens Gade, på selve øen, efter Main Street. Gaden er fuld af juveler- og urbutikker, der alle gør en indsats for at få dig ind. Når du har kæmpet dig forbi de salgshungrende sælgere, og kommet forbi Royal Dane Mall, så hold øje med The Beer Garden. Gå igennem den lille smøge. Her omme, i fred og ro for sælgere og mylder, finder du et lille baggårdsmiljø, der oser af hygge og stemning. Et åndehul. Du bliver hilst velkommen og "how are you". Sæt dig ned i de slidte havemøbler, tør dem evt. af for snavs. Parasollen over bordet er heller ikke ny. Bestil en drink, måske en bushwacker, eller en øl, og bestil en sandwich. Deres hjemmelavede slow smoker pulled pork sandwich er enestående. Du vil nyde både stemningen og maden, og du vil gå styrket derfra. Klar til at møde nye shopping-udfordringer lige uden for. I den virkelige verden. Den du glemte i baggården hos Beer Garden.

• Stemning
Tak, Tigerfactor

Rejsende, der kiggede på Beuchert's Beer Garden, kiggede også på

Charlotte Amalie, St. Thomas

St. Thomas, De Amerikanske Jomfruøer

Har du været i Beuchert's Beer Garden? Fortæl om dine oplevelser!