Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Windward Passage Hotel(Charlotte Amalie)
170 $
Hotels.com
Vis tilbud
  • Gratis parkering
  • Pool
178 $
Expedia.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Olga's Fancy(Charlotte Amalie)(Meget for pengene!)
175 $
168 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Galleon House Bed & Breakfast(Charlotte Amalie)(Meget for pengene!)
129 $
125 $
Expedia.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Morgenmad inkluderet
  • Pool
Emerald Beach Resort(Charlotte Amalie)
252 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
325 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Bunker Hill Hotel(Charlotte Amalie)
130 $
123 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Marriott's Frenchman's Cove(Charlotte Amalie)
449 $
Expedia.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Hotels.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (4.430)
Filtrer anmeldelser
4.430 resultater
Medlemsvurdering
1.692
1.417
758
359
204
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.692
1.417
758
359
204
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.430 anmeldelser
Anmeldt for 18. februar 2017 fra mobile enheder

Et Marriott hotel er et Marriott hotel uanset, hvor det ligger. Det er på en måde godt og på mange andre områder noget skidt.
Beliggenheden er AAA+, men hvorfor skal det være så kedeligt og uden nogen form for personlighed?

Wi-fi findes, men det kommer i uregelmæssige klumper, hvilket er helt uacceptabelt på et hotel i den prisklasse.
Der serveres glimrende mad, men hvad hjælper det, når den kulinariske oplevelse (glimrende Surf'n'turf) akkompagneres af 2-3 slags al for høj musik?
Så uden beliggenheden havde de været ilde stedt, men beliggenheden og leguanerne trækker op ad.

Overnattede: februar 2017, rejste med venner
1  Tak, Dan B L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MrChrisDonohue, General Manager hos Frenchman's Reef & Morning Star Marriott Beach Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. februar 2017
Google Oversæt

Dear Dan B L,

We love hearing that you found our location was AAA +, and that you enjoyed your dining experiences here at the resort, finding your entrees very tasty.

We also appreciate that you took the time to offer your feedback, and comments on areas where improvements can be made. Reviews such as yours helps us to pinpoint areas where more attention or improvements can be made to enhance future guest's stay.

Thank you for your review, and we hope we will welcome you back to St. Thomas again one day soon!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 13. september 2016

vores værelse var ikke klar, fik et værelse et andet sted med megen støj og larm. Vores oprindelige værelse skulle være klar næste dag, men brugte hele dagen på at det var klar. Dårlig service på begge steder. Blev kørt til båd til Charlotte Amalie, men chaufføren "glemte" at fortælle at den ikke sejlede. Dårlig mad, fik en burger med pommes frites, det hele var koldt, man påtalte det, da det kom retur var pommes frites varme men burgeren var stadig kold, spiste derfor ikke noget.

Overnattede: marts 2016
Tak, birgittehansen2016
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FReef_MGMT, Manager hos Frenchman's Reef & Morning Star Marriott Beach Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. september 2016
Google Oversæt

Dear Birgittehansen2016,

My apologies for the delay at check-in and the issue that arose while dining with us. This is definitely not our normal standard and I am working with our team to discover how we can eliminate these concerns going forward. Please feel free to reach out to our Guest Relations team if there is anything further we can assist you with.

I hope we’ll be able to welcome you again to show you the level of hospitality our reputation is built upon.

Sincerely,
Harmeet Chugh, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 19. maj 2015

Vi ankom en tidlig aften oktober 2011, vi var ca. 8 par og hotellet havde kun 7 værelser, så vi fik lov til at sidde i receptionen mens de fandt ud af noget til os. Efter en times tid fik vi tilbudt at gå ned og spise på hotellets regning, efter det sad vi igen et par timer, fruen faldt i søvn efter den lange rejse(10 timers flyvning) inden de endelig fandt et værelse, det var godtnok ikke den type vi havde bestilt, men vi ville få et andet næste dag, blev vi fortalt. Vi satte vores kufferter i receptionen og tog på udflugt, til aften stod kufferterne samme sted som vi satte dem! Det endte med at vi blev vist hen til værelset vi sov i aftenen før, dette gentog en dag mere, vi blev lovet upgrade til strandsiden, men det endte med at hotellet ville kompensere os økonomisk med 100-150 dollar, dette havde de dog glemt da vi skulle rejse videre til St. Croix, men vi stod fast og fik vores kompensation.
Hotellet var under ombygning og receptionen havde ikke styr på noget, det værste jeg har været udsat for. Bortset fra dette: Beliggenheden er fantastisk, hotellet var også dejligt, lidt udenfor alt, men der var båd shuttle og man kunne altid tage en taxi ind til byen.
Hotellet har 3-4 restauranter, alle for dyre, maden er typisk amerikansk, jævn kedelig.
Vi kommer ikke tilbage til Marriot, værelset var fint nok, bare ikke den type vi havde bestilt.

  • Overnattede: juni 2014, rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
2  Tak, Clausand77
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
JP_Nel-GM, General Manager hos Frenchman's Reef & Morning Star Marriott Beach Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. maj 2015
Google Oversæt

Dear Clausand77,

Thank you for taking the time to post your review. I can understand your frustration with the room situation. This certainly does not sound like the kind of standard we are known for. Please know that your feedback and comments will be used as a training opportunity in order to eliminate these situations in the future. Our main goal is to provide visitors to St. Thomas an easy and effortless experience.

As I understand you were working with a manager at check-out. If there is anything we can further assist you with, please contact the Guest Relations department. We are currently in the middle of several beautification projects at the resort. We try in every way to make sure this does not inconvenience guests, but in your case fell short. For that, I apologize. I hope you would consider visiting again the next time you come to the Virgin Islands.

Thank you again for your stay and helpful comments.

Best,
JP, General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 18. februar 2012

Hvis man ønsker et stort og pænt og prangende hotel, så er dette lige sagen.
Der er rigtig godt poolområde - dog ingen rutchebaner olign.
Poolen går lige ud til klippen og det er dejligt at ligge og kikke på de mange krydstogtskibe, der kommer og "går" samme dag.
Stranden ligger lidt fra hotellet. Man kan tage shuttle-bus (gratis) eller gå af ca. 100 trappetrin.
Der er gratis fitnessrum og tennisbane (dog mod gebyr).
Mange værelser har udsigt ind over Charlotte Amalie (bla. værelse 1506-1510).
På hotelområdet er der fire ret dyre, men rigtig gode restauranter.
Man kan også tage en taxi ind til byen (det koster 6-8 dollar pr person pr vej).
Der kan restaurant Green House (lige ud for det røde sørøverskib) anbefales.

  • Overnattede: februar 2012, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, Vivi69_12
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 19. november 2011

Det hele starter da vi ankommer til lufthavnen på St. Thomas: Vi bliver mødt af en representant fra Marriott, der fortæller os at de har været nød til at ændre vores planer og at vi skal tilbringe den første nat på et andet hotel pga. at de er ved at renovere hotellet og at der ikke er plads til os. Det skal siges at vi kun har booket 3 døgn på hotellet for over et halvt år siden, så nu har de sådan set lige spildt 33 % af vores ferie (Det andet hotel lå på modsatte side af øen og langt væk fra byen, så det var ikke lige hvad vi havde forventet) jeg mener de kunne i det mindste have kontaktet os på forhånd så vi havde haft en mulighed for at finde et andet hotel.

På 2. dagen hvor vi så skal flytte ud på Marriott vælger vi at tage derud lidt før middag da de har sagt at der måske er en chance for at vi kan tjekke ind på vores værelse før kl. 16:00 (Som er den normale indtjeknings tid) Vi får dog at vide da vi kommer ud til Marriott at de vil forsøge at få et værelse klar til os noget før og at vi vil få et værelse med udsigt mod Charlotte Amalie. Efter at have været en tur inde i byen tager vi tilbage på hotellet ca. kl. 14:00 og tænker at nu er vores værelse nok snart klar, men nej, de kan ikke sige noget om hvornår det er klar og vi tager plads i sofagrupperne i receptionen. Kl. 15:45 begynder jeg at rykke for vores værelse men vi bliver hele tiden holdt hen med at de venter på en tilbagemelding fra rengøringen om at værelset er klar til at vi kan rykke ind.

Kl. 16:20 og i en knap så venlig tone, forlanger jeg at vi får vores værelse - Og den noget mugne dame bag skranken finder efter nogen diskution et par nøglekort frem til os. I den tro at der nu ikke kunne gå mere galt faldt på gulvet for os, da vi trådte ind af døren, for selvfølgelig havde vores værelse ikke den udsigt som vi var blevet lovet tidligere på dagen (Det skal lige siges at vi havde betalt for et værelse med havudsigt) Vi kunne så igen tage vores kuffertter på nakken ned til receptionen og indlede endnu en diskution med damen bag skranken, hun tillod sig enddag at sige at vi jo nok ikke var interesseret i at vente yderligere 2 timer på et værelse med den lovede udsigt.... Da damen godt kunne se på os at dette ikke stod til diskution, dukkede er på forunderlig vis et værelse op i løbet af de næste 5 minutter, så kl. lidt i fem om eftermiddagen dag nr. 2, trådte vi ind af døren i det værelse som vi skulle have haft fra starten dagen i forvejen, vi havde nu brugt godt og vel 33 % af vores ferieophold på Marriott!!!

Efter at være kommet til rette på vores værelse måtte vi derefter konstatere at det trådløse internet heller ikke virkede, jeg ringer derefter ned til receptionen og beder om assistance, men får her at vide at de ikke kan hjælpe med spørgsmål til deres internet og at jeg skal have fat i deres IT support som ligger i USA. Jeg får derefter fat i en meget hjælpsom kvinde som jeg har en længere teknisk dialog med (Hvad skulle et par ældre mennesker have gjort eller nogen som ikke havde den store tekniske indsigt) Hun er dog nød til at ringe tilbage til mig, og ringer igen efter en halv times tid – Hun har dog ikke nogen forklaring på hvorfor jeg ikke kan komme på, og laver til sidst godkendelsen for betalingen for mig, hvorefter det virker...

Den sidste aften på hotellet modtager vi så vores opgørelse for hotelophollet, hvorpå der fremgår opkrævning for internet og derudover 2,50 $ for telefonopkald (opkaldet til den tekniske IT support) – Marriott er dog så storsindede ved udtjekning at slå en streg over regningen, efter at vi har givet dem vores historie om vores ophold.

Konklusion: Vi talte med flere gæster på hotellet som havde haft en oplevelse noget lig vores, og var bestemt heller ikke imponerede over Marriott´s ”kundeservice” eller mangel på samme.... Indled aldrig en diskution med en kunde som er blevet dårligt behandlet... I dem tid vi sad og ventede i receptionen på vores værelse blev vi ikke så meget som tilbudt et glas vand eller noget andet, de havde alle chancer for at vende vores oplevelse til noget positivt, men forspildte dem alle.... Store dele af hotellet er en byggeplads da hotellet er under renovering, måske de skulle have lukket hotellet i lavsæsonen for at få det bygget om inden at der igen kom gæster.... Sansynligheden for at vi igen vælger et Marriott hotel i fremtiden er lig null!!!

  • Overnattede: oktober 2011, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Frank J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser