“Interessant besøg”

Køkkener: Caribisk, Bar
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad
Anmeldt 2. marts 2018 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant, med venlig betjening i smukke omgivelser. Dejlig traditionel mad for St. Thomas. Meget at vælge imellem.

Tak, OleL397

Anmeldt 31. juli 2017 fra mobile enheder

Denne autentiske cafe, er bestemt et besøg værd, hvis man er i Charlotte Amalie. Hurtig betjening, meget serviceminded, smilende og imødekommende. Maden var virkelig lækker, prøv deres hjemmelavet lemonade den er virkelig god.

Tak, Charlotte Brems S
Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Lokal restaurant med sød og venlig servering. Maden er udemærket uden på nogen måde at være prangende.

Tak, ThomasTerp
Anmeldt 2. maj 2017

Vi havde lyst til at spise lokalt og havde fået anbefalet Gladys´ Café! Det levede helt op til forventningerne - fin mad (ged i brun carrysovs) - flot betjening og meget, meget hyggeligt!

Tak, eide232
Anmeldt 27. marts 2017 fra mobile enheder

Super lækker avocado med kylling .
Og hurtig betjening da vi skulle nå og til gudstjeneste igår .

Tak, Voyage92379

Rejsende, der kiggede på Gladys' Cafe, kiggede også på

Charlotte Amalie, St. Thomas
Charlotte Amalie, St. Thomas

Har du været i Gladys' Cafe? Fortæl om dine oplevelser!