“Dinner i travl restaurant”
Anmeldelse af 40 Strand Eatery

40 Strand Eatery
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 15. februar 2017 fra mobile enheder

Mad helt fint - dog lidt forvirret over først menukort, som blev præsenteret. Svært at finde ud af, hvad der lå gemt bag betegnelserne for retterne. Lidt efter kom tjeneren med et yderligere menukort med hovedretter, som ikke var på det første kort. her faldt vores valg på en god og velsmagende kyllingeret med bl.a.sesam og crunch.
Et glas hvidvin var ikke noget at råbe hurra for, og det var ikke meget der blev hældt op.
Støjniveauet i lokalet var utroligt højt, og kunder og tjenere gik hele tiden ud og ind forbi vores bord. AC blæste for meget - tjeneren rettede på det, men efter kort tid regulerede en anden tjener det tilbage, så vi sad i kold blæsende luft.
Vi havde måske haft en bedre oplevelse, hvis vi havde fået lov til at sidde uden for (restauranten har - viste sig - også servering på den anden side af gaden i åbne lokaler)

Tak, Flemming V

Anmeldt for 25. januar 2017 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant med både indendørs og udendørs serving. Maden var meget smagfuld. Vi delte en hovedret og en dessert og blev mætte

Tak, Hanne H
Anmeldt for 13. januar 2017

Kom forbi uden at have bestilt bord og fik en fin plads i baren, hvor servicen var HELT i top. Personalet er virkelig servicemindet og kvaliteten af mad og drikke er virkelig helt i toppen. Man får en storby fornemmelse, på den virkelig gode måde, i det ellers stille Christianssted. Det bedste sted vi spiste på vores ferie her. Behøver jeg sige at vi vendte tilbage og spiste her igen? :-)

Tak, Lene N
Anmeldt for 4. december 2016 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi og fik heldigvis et bord uden for.
Behagelig betjening der anbefalede dagens speciale retter. Vi valgte sushi der var meget lækker. Jeg havde næsten bestemt mig for en chowder - indtil jeg hørte om en "tripple chokolade kage" og lod mig friste. Den var SÅ lækker med tog næsten pusten fra mig. Godt det ikke var et større stykke kage.
Min medspiser fik en lime pie, som også var meget lækker.
Alt i alt en god oplevelse og vi kommer gerne igen.

Tak, Jannie A
Anmeldt for 26. april 2016

Vi valgte denne restaurant den første aften. Det silede ned, og vi boede lige overfor. Maden var ganske fin, men betjeningen var meget langsom. Maden var ganske udemærket, og servicen var også fin, selvom der var lang ventetid.

Tak, MiaS910

Rejsende, der kiggede på 40 Strand Eatery, kiggede også på

Christiansted, St. Croix

Har du været i 40 Strand Eatery? Fortæl om dine oplevelser!